Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

*bakis*

• psychocandy

Vissa polska människor jag känner är ju så avundsjuka att det stinker magsyra om dem. {#lang_emotions_yell}

• psychocandy
    Vik hädan skrev 2010-04-04 21:54:20 följande:
    äh! 
    {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    2timearound skrev 2010-04-04 21:58:14 följande:
    Är det jag och två stollar här?
    Vem kallar du stolle? {#lang_emotions_yell} Jag är bara bakis och trött, annars är jag en prima person med ett gnistrande intellekt och en aura av värme och medmänsklighet omkring mig.
  • psychocandy
    2timearound skrev 2010-04-04 22:01:14 följande:
    Är det påsk så är det! {#lang_emotions_dreamer} Så hur har din påsk varit? Tagit den i tvåan?
  • psychocandy
    Vik hädan skrev 2010-04-04 22:02:49 följande:
    Den här påskhelgen har varit så psykiskt tung så nu ska jag gå och fulgråta mig tll sömns så kanske det lättar. Till råga på allt blixtrade det till på en jävla kukhelvetes fartkamera när jag gled fram i 20kmh överhastighet (omedveten om att jag körde för fort) på motorvägen.
    Åh. {#lang_emotions_frown} Massor av kramar till dig.{#lang_emotions_heart}
  • psychocandy
    2timearound skrev 2010-04-04 22:02:55 följande:
    Vad trist! Usch. Bättre nu?
  • psychocandy
    2timearound skrev 2010-04-04 22:09:00 följande:
    Jag skulle tycka synd om dig men efter helvetet jag har genomlidit med min tand sedan den pajade så har jag haft ytterst lite medlidande till övers för andra. {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    2timearound skrev 2010-04-04 22:12:23 följande:
    Jag tycker synd om dig, det gör jag faktiskt. {#lang_emotions_smile} Det är ett jävla elände att vara sjuk.
  • psychocandy
    2timearound skrev 2010-04-04 22:14:46 följande:
    Min helg har varit en alkoholdimma vars höjdpunkt var att gå till en klubbpremiär enbart för att få det skitbarnsliga nöjet att glida förbi kön och gå in som VIP, för att sedan sticka efter två minuter och joina mina kompisar på stans sunkigaste ställe där jag fick öl spilld på mig och blev raggad på av en mycket obehaglig man som jämförde mina bröst med honungsmeloner och sedan vakna med en vidrig huvudvärk och tiotusen tomma flaskor och äckliga dipskålar att städa upp. *hjälpsam*
Svar på tråden The return of the Lolilla