• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Sven Justus
    Zchimla skrev 2010-12-08 09:29:35 följande:
    Tror ni man rengör luftstrupen om man andas in tvättmedelspulver??
    Givetvis, kör på!
  • Jazza

Nu måste jag stretcha, är lite skadad Bajstråkigt!!!

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-08 09:28:57 följande:
    Jag läste faktiskt redan igår att du hade en fråga, men du var offline då samt att jag slet som ett djur.

Nä, jag har ingen reklma whatsovever på ngn som helst sida jag surfar på eftersom jag använder Firefox.
    Det där fattar jag knappt. Menar du att firefox tar bort reklamen helt? Är det en inställning man gör då? Fan....jag gillar inte firefox, använder hellre safari, men jag hatar verkligen reklam.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Zimlis
    Sven Justus skrev 2010-12-08 09:32:42 följande:
    Givetvis, kör på!
    Åhh det är redan gjort

Öste över tvättmedel till en mindre bytta och det dammade ganska bra = oundviklig inandning.. *smakar tvättmedel*
    Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • 2timearound

Jag köpte sinnessjukt snygga underkläder igår. Röd korsett som satt helt fantastiskt. assnygg!

• Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-08 09:33:41 följande:
    Det där fattar jag knappt. Menar du att firefox tar bort reklamen helt? Är det en inställning man gör då? Fan....jag gillar inte firefox, använder hellre safari, men jag hatar verkligen reklam.
    Jag kör Firefox både på min pc på jobbet och på min mac hemma och det funkar utmärkt bra tycker jag. Men jag ska erkänna att enda skälet till att jag kör Firefox är just möjligheten att radera all reklam. Om du installerar Firefox så behöver du ladda ner et ttillägg som heter Adblock Plus och när det väl är gjort behöver Adblock Plus uppdateras med "blockeringsfiler". Efter det så sköter allt sig automatiskt.
  • Zimlis
    2timearound skrev 2010-12-08 09:35:59 följande:
    Jag köpte sinnessjukt snygga underkläder igår. Röd korsett som satt helt fantastiskt. assnygg!
    *visslar*
    Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • Sven Justus

Korsetter är alltid både snyggt och sexigt. Dock reserverar jag mig lite för dne röda färgen.  :)

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-08 09:43:42 följande:
    Korsetter är alltid både snyggt och sexigt. Dock reserverar jag mig lite för dne röda färgen.  :)
    Det sa T först också, tills jag skickade en bild, den satt så jävla snyggt att jag fan blev kåt på mig själv
    Sven Justus skrev 2010-12-08 09:43:07 följande:
    Jag kör Firefox både på min pc på jobbet och på min mac hemma och det funkar utmärkt bra tycker jag. Men jag ska erkänna att enda skälet till att jag kör Firefox är just möjligheten att radera all reklam. Om du installerar Firefox så behöver du ladda ner et ttillägg som heter Adblock Plus och när det väl är gjort behöver Adblock Plus uppdateras med "blockeringsfiler". Efter det så sköter allt sig automatiskt.
     *skriver ner* Thanx babe!
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-08 09:45:50 följande:
    Det sa T först också, tills jag skickade en bild, den satt så jävla snyggt att jag fan blev kåt på mig själv
    Sven Justus skrev 2010-12-08 09:43:07 följande:
    Vore det inte bättre om T blev kåt på dig istället?
Svar på tråden The return of the Lolilla