• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-12-08 13:35:08 följande:
    Haha det är en jäkla fin bil så nu blev jag allt lite avensjuk! Jag har varit deppig ända sedan vi sålde vår fina bil till förmån för en barnvänlig bil. Men men man kan inte få allt
    Ja, det suger rejält att behöva ge upp en bra bil för en familjebil.
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-08 13:47:51 följande:
    Ja, det suger rejält att behöva ge upp en bra bil för en familjebil.
    Har du också gjort det?
  • Sven Justus

Ja, tyvärr. Gav upp en fanstastisk Audi A4 quattro turbo med sporttrimning för en fyrkating VW toruran. Visserligen är den utrustad med extra motor och r-paket men det är ändå inte samma sak.

• Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-08 13:50:26 följande:
     Ja, tyvärr. Gav upp en fanstastisk Audi A4 quattro turbo med sporttrimning för en fyrkating VW toruran. Visserligen är den utrustad med extra motor och r-paket men det är ändå inte samma sak.
    Haha nej det är ju inte det Vi hade en BMW cabbe som hette cabster. Fråga mig inte vilken modell men den var ny och fin som fan. Nu har vi en volvo. Fråga mig inte vilken modell men den är inte alls lika rolig.
  • lokisse

och vi har dessutom vägarna till det piluta er va!

Nej det tror jag inte!
  • Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-12-08 13:53:55 följande:
    Haha nej det är ju inte det Vi hade en BMW cabbe som hette cabster. Fråga mig inte vilken modell men den var ny och fin som fan. Nu har vi en volvo. Fråga mig inte vilken modell men den är inte alls lika rolig.
    Då har ni gjort ett större nerköp än jag måste jag säga. Ni har gått från tysk sport  till svensk mellanmjölk. Jag har ändå lyckats klamra mig kvar i samma land, samma koncern till och med.  :)
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-12-08 13:55:13 följande:
    Nu förstår jag inte alls vad du menar! Vem vill inte ha en slajsans ny ferra och bränna loss i 70 på de svenska vägarna! Wrooom wroooom!

Detta påminner mig lite om mopedåkande killar som själva tycker att de åker JÄTTEFORT. De SUSAR förbi en i sina träningsoverallsjackor som fladdrar i vinden. Mopedjäveln LÅTER jävligt högt men de kommer ikapp en i uppförsbacken och det går långsammare och långsammare tills de ligger bredvid en. Fortfarande med armarna utfällda, gasandes "WROM WROM WROM"....trots att det är en moppe utan växlar. Det är riktigt skoj.  
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2010-12-08 13:55:13 följande:
    Autobahn i all ära, men att blåsa på i 200 rakt fram är så där lagom kul efter efter några mil. Nej, en svensk 70- landsväg med bra bankade kurvor är det roligast som finns att köra på! :)
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-12-08 13:58:30 följande:
    Autobahn i all ära, men att blåsa på i 200 rakt fram är så där lagom kul efter efter några mil. Nej, en svensk 70- landsväg med bra bankade kurvor är det roligast som finns att köra på! :)
    tror du att vi inte har landstrase? allt är inte autobahn som glitrar
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-12-08 13:58:26 följande:
    Nu förstår jag inte alls vad du menar! Vem vill inte ha en slajsans ny ferra och bränna loss i 70 på de svenska vägarna! Wrooom wroooom!

Detta påminner mig lite om mopedåkande killar som själva tycker att de åker JÄTTEFORT. De SUSAR förbi en i sina träningsoverallsjackor som fladdrar i vinden. Mopedjäveln LÅTER jävligt högt men de kommer ikapp en i uppförsbacken och det går långsammare och långsammare tills de ligger bredvid en. Fortfarande med armarna utfällda, gasandes "WROM WROM WROM"....trots att det är en moppe utan växlar. Det är riktigt skoj.  
    ja och en jätte jätte stor motorcyckel hjälm med visir!
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla