• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Jazza

Morrn! Jag letar lite justea recept på julgotta, skall baka med E på lördag har jag tänkt Vi har bil idag, så skall dra in och handla allt inför helgen och sen kommer en kompis med sina tjejer på fika, sen är det träning. Harl ite funderingar på att endast sitta med på träningen idag och spara knän och fot till på söndag..... Får suga på det, fram på dagen.

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-09 09:00:40 följande:
    Morrn! Jag letar lite justea recept på julgotta, skall baka med E på lördag har jag tänkt Vi har bil idag, så skall dra in och handla allt inför helgen och sen kommer en kompis med sina tjejer på fika, sen är det träning. Harl ite funderingar på att endast sitta med på träningen idag och spara knän och fot till på söndag..... Får suga på det, fram på dagen.
    Låter som en bra dag, kompis

Själv ska jag slöa och inreda lite till i gäststugan. Knåpa lite mer på cv:t. Men jag börjar bli rätt intreserad av att se om de kommer med ett seriöst erbjudande, kedjan som tar över vår butik. *hummar* 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-12-09 09:06:50 följande:
    Låter som en bra dag, kompis

Själv ska jag slöa och inreda lite till i gäststugan. Knåpa lite mer på cv:t. Men jag börjar bli rätt intreserad av att se om de kommer med ett seriöst erbjudande, kedjan som tar över vår butik. *hummar* 
    Ja, jag tycker att det låter som om det skulle passa dig svinbra....
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-09 09:16:08 följande:
    Ja, jag tycker att det låter som om det skulle passa dig svinbra....
    Ja......kanske.  
    Mariohnym skrev 2010-12-09 09:30:59 följande:
    Hejmorrn

Yo freak! *älskar* 
  • SimplyTheBest

Ska du jobba kvar i butiken Timer?

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-09 09:38:12 följande:
    Ska du jobba kvar i butiken Timer?
    Omg. Nonono......det vore.....fruktansvärt. Nej, de har frågat om jag vill jobba med att utbilda säljare. Eftersom det är en av mina superkrafter kunde jag kanske tänka mig det ett tag, i en övergångsperiod, tills jag kommer på vad jag vill göra. Men de har inte kommit med något formellt ännu, så jag vill inte ta det på för stort allvar. 
  • Naoko

Nu har jag förvarnat min chef om att jag med största sannolikhet accepterar erbjudandet

Svar på tråden The return of the Lolilla