• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-14 17:44:52 följande:
    Jag skall Lolilla upp dig i brygga, darling!
    (Har fram till typ 22 på mig, då börjar en ny serie jag vill se )
    Haha du är så teenageig med dina serier  
  • SimplyTheBest

Hej,

Hoppas alla mår bra. Här är det lite upp & ner men det blir nog bra

Nu är tanken att slötitta på Eclipse.

Om det inte passar - fuck off.
  • 2timearound

Till alla haters out there vill jag bara berätta att jag är en reformerad kvinna. Numera lagar jag mat till familjen minst två gånger i veckan. Och då menar jag mat, inte några jävla stekta potatisbullar, Just nu äter kidsen kycklinggryta med grönsaker och ris. Jag har stekt kyckling för första gången i mitt liv.........

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-14 17:39:21 följande:
    och inte ens svara när man ringer? Shit, vad blåst du är....
    Jag har inte lyckats föra över mina kontakter än så jag ser inte från vem det kommer..
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-14 18:19:11 följande:
    Jag har inte lyckats föra över mina kontakter än så jag ser inte från vem det kommer..
    Men vibrationerna känns otäcka
  • Mariohn

Ok nu tänker jag berätta även om ingen är här och vill läsa! Spa-helgen blev utan spa!
    Bilen gick sönder. Motorn blev för varm så vi fick stanna varannan mil i 10 mil och kyla av den på olika macker och vis. Vi checkade in på hotellet ca 30 sekunder för sent. Då hade alla andra 300 gäster redan legat och spa-at i 3 timmar, jag såg ut som ett monster med håret på sne, ögonen vilt spelandes i huvudet, dregel i mungipan och stresskärl i hela pannan. Vi snubblade upp till rummet för att finna att det var någon form av propp som gått där inne. Det var mörkt och kallt och minibaren var full av varm dricka. Precis när jag skulle strypa mig själv med mitt eget hår kom en jättetrevlig hotellsnubbe och bad om ursäkt. Sedan började kvällen.

Vi fick ett nytt jättefint och mysigt rum med fri tillgång till baren + en flarra grym champagne som hotellet bjöd på som ursäkt för obekvämigheterna med fel rum. Efter det var det mingel, glögg, sjukt gott julbord, världens snabbaste allsång, öl och drinkar och dans. Fyrverkerier hade de minsann också. Bara för mig. Det var det bara jag som visste. Alla andra trodde nog att det hade med företaget att göra. En riktigt fantastiskt bra kväll!

Vaknade 06 och saknade V så att jag grät lite. Klockan 09 körde vi hem utan att äta frukost eftersom jag hade bjåttåm. När vi kom hem hade världens underbaraste svärmor storstädat hela stället. Dammat, dammsugit, möblerat om alla julsaker och dukat fram bullar och pålägg i hela köket. Vi åt med god bakfylleaptit och pussade på V som hon sedan satte i vagnen och sade "nu ska ni vila på soffan framför en bra film. Jag går en sväng i skogen med V så att ni får landa i lugn och ro. Den kvinnan ÄR en ängel!  Faw ril! 

• 2timearound

Mara, fan vad nice det låter! Skönt att du kom hemmifrån en sekund iaf. 

Varför  är det ingen jävla Biggest Loser final ikväll?  

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-14 19:09:57 följande:
    Mara, fan vad nice det låter! Skönt att du kom hemmifrån en sekund iaf. 

Varför  är det ingen jävla Biggest Loser final ikväll?  
    Ja det var det  

För att jag sitter här och förlorar.  
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-12-14 18:49:22 följande:
    Ok nu tänker jag berätta även om ingen är här och vill läsa! Spa-helgen blev utan spa!
    Bilen gick sönder. Motorn blev för varm så vi fick stanna varannan mil i 10 mil och kyla av den på olika macker och vis. Vi checkade in på hotellet ca 30 sekunder för sent. Då hade alla andra 300 gäster redan legat och spa-at i 3 timmar, jag såg ut som ett monster med håret på sne, ögonen vilt spelandes i huvudet, dregel i mungipan och stresskärl i hela pannan. Vi snubblade upp till rummet för att finna att det var någon form av propp som gått där inne. Det var mörkt och kallt och minibaren var full av varm dricka. Precis när jag skulle strypa mig själv med mitt eget hår kom en jättetrevlig hotellsnubbe och bad om ursäkt. Sedan började kvällen.

Vi fick ett nytt jättefint och mysigt rum med fri tillgång till baren + en flarra grym champagne som hotellet bjöd på som ursäkt för obekvämigheterna med fel rum. Efter det var det mingel, glögg, sjukt gott julbord, världens snabbaste allsång, öl och drinkar och dans. Fyrverkerier hade de minsann också. Bara för mig. Det var det bara jag som visste. Alla andra trodde nog att det hade med företaget att göra. En riktigt fantastiskt bra kväll!

Vaknade 06 och saknade V så att jag grät lite. Klockan 09 körde vi hem utan att äta frukost eftersom jag hade bjåttåm. När vi kom hem hade världens underbaraste svärmor storstädat hela stället. Dammat, dammsugit, möblerat om alla julsaker och dukat fram bullar och pålägg i hela köket. Vi åt med god bakfylleaptit och pussade på V som hon sedan satte i vagnen och sade "nu ska ni vila på soffan framför en bra film. Jag går en sväng i skogen med V så att ni får landa i lugn och ro. Den kvinnan ÄR en ängel!  Faw ril! 
    vet hut kvina man ska hata sin svärmor och aldrig i livet lata henne vara ensam med barnet. desysutom ska man bli hysterisk för att ens egen mamma kanske missar nagot för hon skulle göra det mycke bätre!!
    Nej det tror jag inte!
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-12-14 19:12:17 följande:
    vet hut kvina man ska hata sin svärmor och aldrig i livet lata henne vara ensam med barnet. desysutom ska man bli hysterisk för att ens egen mamma kanske missar nagot för hon skulle göra det mycke bätre!!
    Hahaha jag GLÖMDE! Fast min mamma slår ju barn och jag GILLAR att ha det nystädat! Dessutom blir det så jävla bra när hon får inreda eftersom hon är född inredningsintresserad och jag är född pucko. 
Svar på tråden The return of the Lolilla