Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

The return of the Lolilla

Hej tanter

Jag vill ha stock och glass.

lokisse skrev 2010-03-09 19:09:55 följande:
    kjör upp en isglass??
    Den skulle ju smälta direkt, jag är het som fan
    lokisse skrev 2010-03-09 19:12:43 följande:
    frys in en al da eller nagot
    Fy fan va äcklig du är {#lang_emotions_throwup}
    lokisse skrev 2010-03-09 19:17:53 följande:
    den lär ju glida bra i alla fall och fisk luktar den ju sa den lär inte bli störd
    Mitt5 underliv har aldrig luktat fisk Det doftar som en ros!
    Ord blind skrev 2010-03-09 19:25:30 följande:
    Nu får ni skärpa till språket flickor! Min dotter sitter i knät och tittar på skärmen.....
    KUK KUK KUK
    Ord blind skrev 2010-03-09 19:38:41 följande:
    Barnrumpa!
    Nu ska jag make a bootycall eftersom min medverkan här ändå inte uppskattas

Bye {#lang_emotions_heart}

Godmorgon! Jag vill också ha en bebis (eller helst en pott-tränad treåring som kan prata) men jag vill inte gå igenom vare sig en graviditet med allt vad det innebär, eller en förlossning. Det verkar som en enda jävla lång plåga som skulle ta kål på mig både fysiskt och psykiskt.

Skönt att ni sä'ger så, jag hoppas innerligt att jag slipper alla de där besvären man läser om på fl!

SimplyTheBest skrev 2010-03-10 13:18:00 följande:
    Ok....nu ska jag säga något som ni inte vet, men då jag känner en oro i kroppen måste jag säga något. Det händer att jag drabbas av föraningar. Kan aldrig säga om vad eller vem. Då jag idag känner en stark oro i kroppen vill jag bara be er om en sak...oavsett vad ni ska göra idag...ta det lugnt. Snälla. Just denna delen av mig brukar jag inte flasha. Nu väljer jag att kort bara nämna det här för er, resten får tas i ett helt annat forum. Krävs förklaringar & fullt ut kommer jag inte kunna förklara för er. Bara snälla...ta det lugnt idag.
    Hu!

Tack för omtanken! Jag kommer sitta inne och skriva uppsats idag så det blir stressigt men ofarligt {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden The return of the Lolilla