Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Kanske ska göra så att jag satsar på att gå ner de kilo jag tänkt & sedan ser vad bysten hamnar på. Sist jag gick ner så tappade jag nog relativt proportionerlig (stavning) på brösten.

Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-11-10 19:56:24 följande:
    Man får ju tänka på att det inte är en estetisk op i första hand, samtidigt så är det ju inte så att de bara slafsar igen såren, liksom. De är väldigt noggranna och dåliga kirurger kan man råka ut för, överallt. De jag känner som gjort op är supernöjda och har fina resultat. Man måste ju inse att man byter stora tuttar mot ärr osv, givetvis.
    Kollade på klinkien i Landskrona, de tar 34' för en bröstreduktionsplastik.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-11-10 20:01:35 följande:
    Men det är väl smart att kolla via Landstinget först, eller?
    Mhm...men nu tänker jag mer utifrån det estetiska. Jag blev ganska skärrad när jag fick infon då i tonåren hur det skulle se ut...och det sitter i.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-11-10 20:06:28 följande:
    Jag tycker nog att du skall be att bli remitterad och prata med dem.... Det är kanske 10 år sen du pratade med dem? Antar att det såg annorlunda ut, på den tiden. Det är självklart ingen som bara slänger ihop ett bröst, liksom, givetvis vill vilken plastikkirurg som helst att resultatet skall bli bra, oavsett om de opererar en patient pga att hon har ont fysiskt, eller att hon bara vill bli snygg. Ärren kommer, hur man än gör, de måste ju öppna tuttarna, liksom
    Ärren nojar jag mig inte över

Tror jag ska ta mig en allvarlig funderare på det, ta tag i vikten först & kanske sedan kolla vad som kan göras.
  • SimplyTheBest

Nu ska jag logga ut & ta tag i lite här hemma. Ses kanske senare!

• SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-11-10 22:58:03 följande:
    Bam har lagt ut våra personuppgifter på Maze idag igen. Nu nämns vi vid våra hela namn och det är "skitsnack" som kopierats ur fb-gruppen. *suckar* Jag blir så sjukt less på hennes malande och malande. Orka liksom? Jag orkar knappt bry mig att hon lagt ut mina p-uppgifter igen, för jag är så trött på henne.
    Va?!?!
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-11-10 23:02:49 följande:
    åja, just nu ligger mitt namn ute för allämn beskådan, så jag skiter i vem som framställs såmst. Dessutom måste hon väl fatta att alla inser att det är hon själv som skickat mailet?
    Jag vet inte hur jag ska reagera.
  • SimplyTheBest

God morgon.

• SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-11-11 09:32:56 följande:
    Varför frågade jag ens? Ni är ju lika stofiliga som jag. Hur kunde jag tro att ni skulle veta.
    Klickar inte på länkarna under dagarna
  • SimplyTheBest
    Mariohnym skrev 2010-11-11 09:37:09 följande:
    Hej  Som ni ser har en viss dårpippi startat en ny tråd. Jag börjar nästan gilla det
    Inte jag. Det är bortom all humor enl mig.
Svar på tråden The return of the Lolilla