Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-11 09:48:58 följande:
    Det kan jag förstå. Men jag känner att jag på något vis har fått upprättelse. 
    Och jag kan förstå det.

Men i övrigt greppar jag inte alls det, anledningen till att göra något sådant.
    Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-11-11 10:12:18 följande:
    Men vart? Jag hittar ingenting!
    Tråden är borttagen.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-11-11 10:14:34 följande:
    Kan vi inte bara lägga det här bakom oss? Vikan väl sluta spela henne i händerna? Please, please, please......?

Jag är nöjd med utvecklingen, hon högg sig själv i benet, resten kan vi ta privat.
    Jag har precis druckit Nutrilett. Det är inte gott.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-11-11 10:17:16 följande:
    Omfg. Varför gör du så mot dig själv, självhatare?!

Om du vill gå ner i vikt, får du göra det "the real way". VV är det enda som funkar.
    Tänkte dricka upp de jag har kvar, det är bara till några dagar. Äter en gång om dagen.
  • SimplyTheBest

Jag orkar inte. Faktiskt inte.

Det finns en VERKLIGHET utanför detta. Som är fan så mycket viktigare. Det finns PERSONER bakom nicken, och alla har känslor, vi är knappast en bunke känslokalla idioter.

• SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-11-11 11:30:56 följande:
    Jag vet inte om det är för att mitt namn redan varit ute flera gånger som jag liksom inte orkar bry mig. Eller om det är för att Bam en gång för alla verkligen visat att hon är beyond. Jag kastade in handduken nån gång vid tolv i natt och sen dess är jag liksom oberörd.

Kan du inte försöka stänga av? Inte låta dig vara sårbar? *kramar*
    Att mitt namn outas skiter jag fullständigt i. Om hon mår bra utav det så fine. Allt jävla satans drama är tröttande, att hålla på & fundera på vem fan det är som har roligt med att spara ner saker är tröttande. Är så inihelvetes trött på hela grejen.

Freddan - jag kan öppet här säga att jag fällt kommentar om att du har ett "besserwisser" beteende. Precis som jag har i vissa situationer. Feel fine att kasta skit på mig.
  • SimplyTheBest
    Sven Justus skrev 2010-11-11 11:35:55 följande:
    Klart jag är en besserwisser, men det är jag för att jag kan så mycket. Jag har för det mesta rätt i det jag säger. 
    *skrattar*

Tackar för att jag idag fick första skrattet.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-11-11 11:36:05 följande:
    Skulle han väl aldrig göra? Han blir ju såklart nöjd över att det har gått fram hur mycket han vet..........Drömmer

Kan vi ringas sen? Jag märker att du är nära en riktig urballning nu.
    Inboxar dig.
  • SimplyTheBest

*håller tummarna*

• SimplyTheBest
    Erasmus skrev 2010-11-11 22:09:26 följande:
    ...i underlivet.
    Svamp?
Svar på tråden The return of the Lolilla