Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-12-01 19:42:24 följande:
    En smajli (smiley) som spyr...
    ahhhh!
    fick för mig att jag skulle fa ett kräk mail
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

jag ska snart bada... man maste bada minst en gang i veckan annars torkar själen ut

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-12-01 21:29:12 följande:
    Så sjukt nära samma, va......

och nu har vi en porrblogg, fan vad fett!
    en porrblogg?!!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

godmorgon nogat och kk drömare.
    jag har drömt att jag var gisslan och rkade skuta ihjäl min h. det var ingen vidare dröm men jag var helatiden medveten om att det var en dröm i drömen... na ni vet

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-12-02 09:56:43 följande:
    Visst är det sjukt när man vet att man drömmer men man vaknar ändå inte? Det kan vara hemskt som fan också. Jag led av sömnparalys ett tag. Det var det hemskaste jag varit med om. 
    nej man vaknar inte det minsta.
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Blygdläppen skrev 2010-12-02 12:14:26 följande:
    Hej!

Idag har jag inte tid för er, jag ska upp på vinden och leta igenom lådor av gammalt skräp som borde ha hamnat på tippen för länge sedan, men jag tänkte sklå in dem i skrynkligt återanvänt papper och ge bort som julklapp till bekanta, i hopp om att få nåt mycket finare och mer värdefullt i utbyte...

För jag lärde mig idag på FL att det är helt okej att ge bort sitt gamla skräp till andra
    ja fy fan man ska ge bort skit det ska folk bara vara taksama över!!!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

jag har inget imot beganat men att ge bort saker som man inte behöver längre är ju bara sniket...

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Blygdläppen skrev 2010-12-02 12:34:37 följande:
    Ja, så tycker jag också.

Jag har så jävla mycket kläder och prylar här hemma som jag inte ens rört vid på flera år, skulle jag börja slå in dessa prylar så skulle jag ha julklapps- och födelsedagspresentproblemen lösta för hela kompisgänget och familjen för 10 år framåt
    kalas toppen bra ju!
    jag tjingar ett par gamla jeansschorts om jag jobbar lite pa det kan jag kanske ha dom om jag svälter mig rejält ett halvar eller tva
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

fattar inte folk att det inte är mer okm att byta blöja pa golvet pa resturangen för att dom inte har skötbord?

da far man ju likssom välja ett ställe med skötbord redan fran början...

Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla