Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-12-03 09:15:28 följande:
    Gud vad underbart att ni suttit och diskuterat min sexiga outfit Bra att ni gjorde det medan jag knullade, så någon av oss slog ett slag för grammatiken alltså.....Själv framförde jag mer ointelligenta grymtanden som "ahhhhhhh" och uhhhmmmmmm", så jag får nog ingen 5:a i svenskan idag

det heter mvg nu mera...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-12-03 09:45:38 följande:
    BORTA Vad missade jag för skoj? 
    ha ha nagon galning hade lagt in en bild pa ett tecknat gangbang och undrade om det var manga här som satt och drömde sig vata av om att vara kvinnan mitt i högen.
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

va mycke drygt folk det finns...

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-03 12:08:19 följande:
    Ja, varårå? Äre någe fel me å va dryg iblann?
    nä man far vara dryg som yes om man vill. men jag blir sa tött i ögonen av det.
    alla dessa som inte klarar att faktiskt bedöma en risk och sedan inse att det inte handlar om att alla som tänker eller gör anurlunda än man själv borde frantas sina barn och sin stackars man och allt ansvar och spärras in pa vatten och bröd och nagot som gör att dom blir riktigt feta för annars kanske dom kommer ut och är snygga och själ deras mann...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Erasmus skrev 2010-12-03 14:37:08 följande:
    Menlösa? Mähän? Smickrare där.
    hoppas att du är medveten om att om jag bestämt mig för att du ska vara min sa är det sa! du har inget som liknar ett eget val!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Erasmus skrev 2010-12-03 15:26:38 följande:
    Keine freiheit? Schrecklich.
    arbeit macht.... och nu sätter jag mig pa fingrarna och börjar banna mig för att jag är sa fruktat opk
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Erasmus skrev 2010-12-03 15:35:21 följande:
    Ikväll bär det av till gamla hufvudstaden. Ska faen frossa i indisk mat. *saknat*
    oh gott!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Erasmus skrev 2010-12-03 15:43:48 följande:
    Mycket.

De har ingen indier här i usla V-håla.

Var ska man gå ut och spisa om man hälsar på nere hos dig? Är det ditt kök som gäller då eller?
    klart det är!
    inte för att jag kan bjuda pa indiskt men kokt gnu eller liknande.
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Erasmus skrev 2010-12-03 15:50:05 följande:
    Gnu är säkert ätligt. Kompenseras man på något vis om maten inte skulle smaka?

Nå...nu ska jag dra mig hemåt.

Ta hand om dig Knissen.
    du kan fa botanera i vinkellaren och eller i baren!
    ta ennumer hand om dig!
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla