Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-13 16:49:34 följande:
    Den här är bra. men med tanke på vilken kass musiksmak ni har i tråden, alla hårdrockare, så gillar ni väl inte sånt. Håll åtminståne ut tills Paul Simen har sitt stick.
    " target="_blank">

Den gillar jag massor... Är inte så låst i en smak som du tycks tro Men bara för att man inte hoppar upp och ner och flashar armbågarna över Melodiofestivalen, så
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-03-13 16:48:14 följande:
    Usch att jag kan tro nåt sånt eller usch att folket i stugorna roar sig så?
    Ja, just det
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-03-13 16:46:43 följande:
    Knappast swingersclub, mer 80 st rätt rika people i 60-års åldern. Vi kanske sticker ut lite, Tomsen och jag ..........
    Sticker ut från mängden eller sticker ut på stan?
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-03-13 17:07:46 följande:
    Jazza - nu får du hålla i dig. Kommer nog byta avatar.
    Mm, jag känner att jag måste släppa taget om läppen nu.... jag har trilskats som ett barn med separationsångest. Jag skall ställa mig över det, så..... OK, om det gör dig lycklig....
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-03-13 17:10:37 följande:
    Hittar jag någon ny som känns bra så kommer jag byta. Läpparna kanske kommer tillbaka igen Det är mest det att jag själv är lite trött på denna bilden.
    Fattar inget alls... kan inte se mig mätt
  • Jazza

MC: Jag hittar inte på FB där du tipsade om massa bra filmer... Tänkte "hyra hem" en nu, att se ikväll, men kan inte komma på en endaste. Shutter Island är jag assugen på, men finns ingen bra version

• Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-03-13 18:51:59 följande:
    Skämt åsido, har varit jävligt trött de sista dagarna. I nättras trodde jag att jag skulle bli sjuk då jag mådde extremt illa, det blev inget av det & det var nog snarare trötthet som talade. Fattar inte vad det är med mig *gäsp*
    Haft oskyddat sex på länge, eller?
  • Jazza
    Ord blind skrev 2010-03-13 20:04:42 följande:
    Hejsan! Tack för omtanken igår!! Den värmde.  Var nog lite gravid igår.... Min man kramade mig mycket. Läget här ikväll?
    Bättre idag?

Här är det långsammare än SD´s samlade hjärnaktivitet.... De kollar på Melodifestivalen.... Så jävla tråkigt
  • Jazza
    Ord blind skrev 2010-03-13 20:11:29 följande:
    Nej, de där trådarna är så tjatiga. "Visst kan man säga negerboll?" Nej, det kan man inte, det heter "kalla det vad du vill men inte negerboll med kokos på". Skämt å sido, det är jäkligt tjatigt. Som du säger, om man inte kan förstå att det inte är ok, då fattar man nog itne så mycket över huvud taget faktiskt. Jag är av den åsikten att neger inte är så laddat då det även betyder svart, inte bara mörkhyade människor, men jag springer inte omkring och använder ordet ändå, för det kan betyda något annat för en annan människa och vara kränkande.
    Precis... det är ju inte den som använder ordet som besitter rätten att lägga värderingen i det... Suck
Svar på tråden The return of the Lolilla