Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-04-15 15:29:43 följande:
    Doktor sa att mina leverprover fortsätter att sjunka så det ser bra ut. Men de tror att det är något som ligger och blockerar gallvägarna fortfarande så jag ska på magnetröntgen den 27:e och se vad man kan hitta och sedan ska jag opereras igen! MEN han sa att det inte är något som är farligt och att jag kommer att bli återställd snabbt när blockaden har avlägsnats. Så jag tyckte att det var bra nyheter  
    Skönt. Hoppas det blir en snabb och enkel operation och att du blir frisk sen.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-04-15 15:32:27 följande:
    Klart det blir. Sist mådde jag ju bra bara två dagar efteråt så förhoppningsvis kan jag komma och rocka rumpan i sommar
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-04-15 15:42:55 följande:
    Jag vill ju så gärna träffa er! Jag har två flaskor skumpa utan etikett som jag har sparat till vår träff. JAg har ingen aning om vad det är i flaskorna. 
    Du måste komma.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-04-15 15:54:52 följande:
    Du vill ha flaskorna ellerhur?
    Ja.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Startade en tråd på fejan.

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-04-15 15:58:18 följande:
    NAAW Jag ska försöka! Vi låter lollen prova flaskorna så vi vet om det är säkert
    Tänker inte dela med mig sen när det visar sig vara den dyraste champagne då. *håller hårt i flaskorna*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Har huvudvärk. *ynkar*
    Ska ta varmbad och hoppas att koffeinet gör sitt. Ska aldrig försöka sluta med kaffe. *noterar*

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    lokisse skrev 2010-04-15 16:18:18 följande:
    man ska inte försöka sluta med kaffe det är inte nyttigt!hoppas att badet gjer önskad efekt
    I hope so. Får liknande spänningshuvudvärk i bland. Och nu har jag inte druckit kaffe på hela dagen, så dök det upp. Det knakar fan i hela nacken.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-04-15 16:44:40 följande:
    Hur är det med värken under revbenet?
    Den är också kvar. Och badet hjälpte inte heller.
    *faller sönder i bitar*
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla