• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    AtroCious skrev 2010-03-15 23:05:41 följande:
    Det kommer hon inte göra. Hon har tur om hon är okej om sex månader säger läkarna.När var det du skulle föda? Vad får du ångest över? Har du stödbälte för foglossningen?Jag tål gnäll.
    Jag har bf 27:e Maj och lär filéas upp en vecka innan. Nej jag har inget bälte testade ett förra graviditeten men tyckte inte det hjälpte. Min ångest rör till störst del förlossningen och tiden efter den men även ekonomi och lite annat tjafs.
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-15 23:10:53 följande:
    Jag har bf 27:e Maj och lär filéas upp en vecka innan. Nej jag har inget bälte testade ett förra graviditeten men tyckte inte det hjälpte. Min ångest rör till störst del förlossningen och tiden efter den men även ekonomi och lite annat tjafs.
    Vad är du rädd för angående förlossningen?
  • lokisse
    AtroCious skrev 2010-03-15 23:08:18 följande:
    Jag har tre syskon. En jobbar konstant, en annan bor i en annan stad. Den tredje är en extremt självisk och sur tonåring som skiter i allt förutom att runka framför datorn. Frågar mamma (som verkligen mår jättedåligt för att hon t.ex. inte kan laga mat) något så blir lillebror störtförbannad och skriker åt henne.Min pappa jobbar hela tiden, går omkring och säger åt mamma vad som måste göras - utan att göra det själv. Kvar finns jag som är alldeles för snäll och offrande, och gör allt möjligt för henne bara för att vara snäll.
    kan man hyra dig som dotter?
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-15 23:10:53 följande:
    det later jobbigt!
    AtroCious skrev 2010-03-15 23:15:59 följande:
    Vad är du rädd för angående förlossningen?
    Ja du...
    Vart ska jag börja?
    hade en fruktansvärd förlossning sist som efter typ 2dygn slutade i ett akutsintt hade snittskräck så jag vägrade snitt så länge som möjligt.

Själva upplevelsen att bli uppskren och genomgå en stor bukoperation i vaket tillstånd var till och med mycket värre än vad jag med min fobi kunnat föreställa mig.
    Eftersom jag fruktar ett liknade förlopp dvs en avslutning på slaktbänken i vaket tillstånd så ska jag snittas men vara sövd.
    Är ändå rädd vill egentligen inte alls bli uppskuren. Upplever att allt i min kropp magen, tarmar, livmoder förändrats sedan förra snittet. Har kanske ihopväxningar en nerv skars kanske av har haft en hel del smärtor.
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-15 22:59:13 följande:
    HAhahah, du är fan sjuk!
    du är snabb du! akta snigel kjör om pa vänster sida!!!
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-15 23:27:03 följande:
    Ja du... Vart ska jag börja?hade en fruktansvärd förlossning sist som efter typ 2dygn slutade i ett akutsintt hade snittskräck så jag vägrade snitt så länge som möjligt.Själva upplevelsen att bli uppskren och genomgå en stor bukoperation i vaket tillstånd var till och med mycket värre än vad jag med min fobi kunnat föreställa mig.Eftersom jag fruktar ett liknade förlopp dvs en avslutning på slaktbänken i vaket tillstånd så ska jag snittas men vara sövd.Är ändå rädd vill egentligen inte alls bli uppskuren. Upplever att allt i min kropp magen, tarmar, livmoder förändrats sedan förra snittet. Har kanske ihopväxningar en nerv skars kanske av har haft en hel del smärtor.
    klart att det käns efterat! det är ju trots allt en stor op men du ska se att det blir mycke bätre och lungnare denhär gangen! allt är bätre planerat och du kommer inte att vara medveten om vad som händer!
    dom kommer att ta hand om dig!
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-15 23:27:03 följande:
    Ja du... Vart ska jag börja? hade en fruktansvärd förlossning sist som efter typ 2dygn slutade i ett akutsintt hade snittskräck så jag vägrade snitt så länge som möjligt. Själva upplevelsen att bli uppskren och genomgå en stor bukoperation i vaket tillstånd var till och med mycket värre än vad jag med min fobi kunnat föreställa mig. Eftersom jag fruktar ett liknade förlopp dvs en avslutning på slaktbänken i vaket tillstånd så ska jag snittas men vara sövd. Är ändå rädd vill egentligen inte alls bli uppskuren. Upplever att allt i min kropp magen, tarmar, livmoder förändrats sedan förra snittet. Har kanske ihopväxningar en nerv skars kanske av har haft en hel del smärtor.
    Jag förstår din rädsla för snitt, jag själv tycker det var hemskt att bli snittad. Vill aldrig göra om det.
    Skönt iaf att du får vara sövd om det är det du vill.
    lokisse skrev 2010-03-15 23:24:52 följande:
    det later jobbigt!
    mm
    lokisse skrev 2010-03-15 23:30:22 följande:
    klart att det käns efterat! det är ju trots allt en stor op men du ska se att det blir mycke bätre och lungnare denhär gangen! allt är bätre planerat och du kommer inte att vara medveten om vad som händer!dom kommer att ta hand om dig!
    Ska försöka intala mig det i morgon ska jag på Aurorasamtal och hoppas då få tid till planeringen av snittet.
     är lite nervös och hoppas att det går att ordna så jag får läkaren som jag pratade med sist. har en del tillitsproplem sedan förra snittet men kände stort förtroende för denna läkare så jag vill absolut ha henne!
Svar på tråden The return of the Lolilla