Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-11-10 19:27:24 följande:
    Jag är tjock.
    Jazza skrev 2010-11-10 19:16:15 följande:
    Ja, det är ju så, nuförtiden... Tvättbrädan byttes mot en torktumlare, utan att man fattade ett skit.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-11-10 19:35:26 följande:
    Blygdis - skaffa bild NU!!
    Hon kan ju låna en av dina
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-11-10 19:37:35 följande:
    Tror inte jag haft tvättbräda någon gång. Jag var bara allmänt toksmal...sen blev det annat av det
    Jag säger detta.... skittrist är det!
  • Jazza

Jag har fått remissvar idag, den 27 dec skall jag träffa farbror Dr och låta honom klämma på mina pattar

• Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-11-10 19:40:08 följande:
    Jag har ju inge graviditeter att skylla på...har ätit mig till fettet. *suckar*
    Jag har heller inga graviditeter att skylla på. Bara lättja!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-11-10 19:40:53 följande:
    Jääääääääj! Antar jag kan vara rätt att säga

Har du ont i axlarna av din byst?
    Ja verkligen. Men framförallt mellan skuldrorna. Hållning som en ostbåge, typ... Eller, det är bättre, nuförtiden, men har ff ont av dem.
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-11-10 19:43:00 följande:
    Är så ofantligt omotiverad att göra något åt det. Ser mig själv i spegeln & i princip räcker jag ut tungan åt fettot som tittar tillbaks på mig. Kanske blir ett nyårslöfte.

Om man inte har motivationen, så har man den inte. Du har för mkt annat att tänka på, som det är nu. Det är väl bra, så länge man håller det i schack och inte rusar iväg alltför mkt, plus att man ju mår jävligt mkt bättre-på alla plan- av att röra sig ordentligt..... Men det är jävligt lätt att snacka om det, när man är inne i en bra period

Har du ont i dina axlar av titsen?

• Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-11-10 19:47:47 följande:
    Oj, det där känner jag igen väldigt mycket. Kommer på mig själv med att väldigt ofta "säcka" ihop när jag sitter ner. Är ofta trött i axlarna & skuldrorna, det som är lite svårt för mig är att veta om det beror på bysten eller på diagnosen jag fick. Kan vara båda nämligen.

Hur har du gått tillväga? Bara kontaktat vårdcentralen?
    Ja, jag pratade med min vanliga husläkare, på VC. Han mätte lite och remitterade mig, utan snack. Hans största anledning var att jag gått ner 10 kg, men tuttarna har knappt minskat, alls.... plus att jag har besvär, såklart.
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-11-10 19:54:11 följande:
    Det jag funderar lite på oxå är hur operation via sjukvården blir. Om det bara är typ....kapa av & inget fokus på att göra det snyggt. Kom nu ihåg att jag var ung när jag fick infon & jag misstänker att det var lite för att skrämma mig.
    Man får ju tänka på att det inte är en estetisk op i första hand, samtidigt så är det ju inte så att de bara slafsar igen såren, liksom. De är väldigt noggranna och dåliga kirurger kan man råka ut för, överallt. De jag känner som gjort op är supernöjda och har fina resultat. Man måste ju inse att man byter stora tuttar mot ärr osv, givetvis.
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-11-10 19:55:50 följande:
    Kanske ska göra så att jag satsar på att gå ner de kilo jag tänkt & sedan ser vad bysten hamnar på. Sist jag gick ner så tappade jag nog relativt proportionerlig (stavning) på brösten.
    Precis så har jag gjort Även om jag har 2-3 kg kvar till min målvikt, så har det ju inte hänt ngt alls, nästan..... Man får inte ha BMI över 25.
Svar på tråden The return of the Lolilla