Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-03-13 20:14:23 följande:
    Naj. Nu är jag arg. Kan inte logga in på nätverket. Har snott syrrans dator samt det mobila bredbandet. Fattar inte vad som är fel
    Rövnätverk är det!
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza

Sätter fem lax på att Mesen sitter med halva armen, samt en uckulele upp i muffen nu, när Darin sjunger...

• Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-03-13 20:20:55 följande:
    Nu har min dator hittat nätverket. Men det är fel namn på det samt att det är ett lösenord till det. Vilket jag aldrig har haft....jävlakukfitt Telia!!!
    Du har blivit kapad?

fan, har mensvärk som fan... första efter S och efter spiralinsättning.... Hade glömt hur trist det var
  • Jazza

Nu är Andreas Johnsson på TV... han är söt på ett såntdär "smälla på käften"-sätt

• Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-03-13 20:24:45 följande:
    Kanske. Fast nu behövs det inget lösenord. Detta är helt weird.
    Jag vill säga "don efter person", men jag låter bli
  • Jazza
    Ord blind skrev 2010-03-13 20:26:11 följande:
    Stackars, det är inte roligt. Koppar eller hormon?
    Koppar. Ville helst slippa hormoner mer nu så jag hoppas innerligt att detta kommer vara bra... Har du haft innan?
  • Jazza
    Ord blind skrev 2010-03-13 20:32:35 följande:
    Jag kom på efter drygt 10 års tid med p-piller och hormonsprial att jag mår psykiskt dåligt av hormoner, vilket sedan även bekräftades när jag var gravid, så det får bli koppar efter förlossningen. Det "lustiga" är att ajg alltid har sagt att ajg bara vill ha två barn, men nu när jag inser att ajg aldrig kommer att orka med en graviditet till vill jag ha i vartfall tre och är ledsen så jag ahr gråtit över att detbara blir två.... Är man gravid och knäpp, eller suktar man bara efter det man inte kan få?
    Ja och Ja
  • Jazza
    Jazza skrev 2010-03-13 20:33:46 följande:
    Ja och Ja
    As in human nature
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-03-13 20:42:29 följande:
    jag blir typ en helt annan mäniska med p-piller (där ingar att skära sig lite varsatns) och tar stora bagar kring allt med hormoner!!!
    Efter E började jag äta mina minipiller, som jag ätit i flera år utan bekymmer och mådde sååå dåligt. Länge. Inte värt det... Vi är dock inte riktigt redo att klippa några slangar ännu
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-03-13 20:45:26 följande:
    jag later helt enkelt bli sex tills jag har mina tre och sedan klipper jag och manen ledningarna!
    *kippar efter luft*
Svar på tråden The return of the Lolilla