Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Ord blind skrev 2010-04-12 12:56:56 följande:
    Nej, det är faktiskt riktigt fånigt!Hur är det med fogarna idag?
    Ok men det kommer og bli värre med tanke på att jag suttit här och gaggat ett tag nu
    Tack för påminnelsen måste slita mig nu.
    Apropå vikt så led jag lite extra igår eftersom det var för varmt för att ha jackan på sig och jag var tvungen att gå ut och "visa upp mig". Stackars stackars mig men som tur var så tröstade jag mig med Häägen dazs...

Hadet bäst!
    Ord blind skrev 2010-04-12 12:59:46 följande:
    Nicket: Ja, och så vet man att ju mer man väger desto större belastning för bäckenet, som om det inte var tillräckligt jobbigt ändå.... Kissen: Jo, det är bara för en stund, men just nu hjälper inte det...
    Precis så är det och det blir som en ond cirkel. Jag rör mig så lite nu pga alla krämpr blir tjockare därför och får mera ont pga ökad tyngd.
    M C skrev 2010-04-13 23:40:32 följande:
    Jag slår vad om att "voldsronka" är samma sak som "borsta tänderna och somna direkt när jag lägger huvudet på kudden".
    Hahaha! lätt att det är!

Min lilla unge som ska bli storasyster gosar med lillebror. Hon blir så jävla förbannad om hon inte får gosa pussa och klappa magen som hon vill. Hennes bebis ju!
    storasyster.JPG

I morgon så har jag en överspännande dag så då måsta pannkakisen igen skicka sina fina energier.
    Jag sak inledningsvis på Tillväxt ul det känns bra avslappnat och mysigt men efter det blir det rätt till läkaren för snittplanering. Får imorgon förhoppningsvis datum för eländet.
    Som om inte det är nog ångestladdat så ska jag sedan avslutningsvis till tandläkaren och dra en visdomstand. Jippie och så får man inte käka ibumetin under graviditeten
    Fan det lär ju göra hur ont som helst efteråt

WTslyna skrev 2010-04-14 00:25:06 följande:
    heeej nickbitch.
    Hej BitchBitch! Allt väl med dig främling?
    WTslyna skrev 2010-04-14 00:30:37 följande:
    Åh, vad gulligt. Är väl bra att du får snittdatum? Så du ser ett slut på det.Ta tanden efter grav. Så du får käka piller. *vet*
    Nja vette fan hoppas att det ska bli som en lättnad men min bm varnade mig idag och sa att de nu lägger snitten typ 3 dagar innan bf och det känns jävligt nervöst.

Jo jag vill helst vänta med att dra tandhelvetet tills att jag får knarka och har följt den planen nästan hela graviditeten. Har haft jobbigt med tanden läääänge men nu så har det utvecklats ett  hål in i kinden samt en förhårdnad. Var iväg till tandhygenisten som gick och hämtade en tandläkare som konstaterade att den måste dras så fort som möjligt ...

Fan fan fan!!!
    WTslyna skrev 2010-04-14 00:40:46 följande:
    Dra på det lite till. Så länge du inte har fruktanvärda smärtor så kan man dra på det.Allt väl med fogarna?
    Sluta stötta mig i min skräck för att dra tanden!
    Slutar väl med att jag avbokar och åker på värstinginfektion i skallen.

Tänker höra med läkaren har ju tid på sjukhuset innan tandläkaren så då tänker jag vädja om knarkuppskov

Fogarna är faktiskt ok ligger mest på soffan för att slippa uppleva känslan av hur allt Marianskt inehåll håller på att tryckas ut ur fittan.
    Ungen är helt klart för stor nu
    WTslyna skrev 2010-04-14 00:48:53 följande:
    När fan är det meningen att ungen ska poppa ut?
    Jag har två bf datum  27:e Maj enligt Et* och 25:e maj enligt RUL. Snittet planeras självklart efter Et datumet så nån dag innan den 27:e lär det bli.

* ET- EmbryoTransfer
Svar på tråden The return of the Lolilla