Inlägg från: Hercule |Visa alla inlägg
  • Hercule

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-04-06 20:47:03 följande:
    Äsch piss är faktiskt nyttigt.
    De säger det ...
    Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • Hercule
    Mariohn skrev 2010-04-06 20:47:40 följande:
     så bright? Vederbörande har förmodligen blivit lobotomerad åtskilliga gånger. Redskapet lär ha varit en möglig träslev och läkaren ANOF. 
    Fast jag tror att A är duktig på att lobotomera, jag tror att det är Papi som har utfört operationen.
  • Hercule
    2timearound skrev 2010-04-06 20:50:42 följande:
    Jag tror att det är grannen........Maggan. 
    Det är JAG som är Maggan!
  • Hercule
    lokisse skrev 2010-04-06 21:13:01 följande:
    för han älskar min svenska vita hud!och sedan kom hanibal lektor och ...
    Jag tycker att det är fint att hon har hittat en man som matchar henne
  • Hercule
    Jazza skrev 2010-04-06 22:40:43 följande:
    Nu blev det så spännande, så inte kan jag gå och lägga mig Mfern morrar åt mig (er)
    han kan väl kissa och sikta från sängen?
  • Hercule
    2timearound skrev 2010-04-06 22:46:40 följande:
    Se till att du håller upp ett hårt underlag så strålarna studsar tillbaka på honom själv bara. Killar gillar sånt har vi ju fått lära oss idag. Eller var det fel? Var det tjejer som skulle få det i ansiktet? *förvirrad*
    fast var det inte ngt om plastpåse med hål i också? {#lang_emotions_dreamer}
  • Hercule

Morgon! {#lang_emotions_sunny}

• Hercule

Vet ni vad! Om man inte kan svara ja på frågan om man skulle berätta ifall man varit otrogen utan svarar "jag vet inte" så är man antagligen otrogen! www.familjeliv.se/Forum-9-202/m51793276.html

• Hercule
    Hercule skrev 2010-04-07 06:39:26 följande:
    Vet ni vad! Om man inte kan svara ja på frågan om man skulle berätta ifall man varit otrogen utan svarar "jag vet inte" så är man antagligen otrogen! www.familjeliv.se/Forum-9-202/m51793276.html
    "Sen under kvällen, så har jag världens jobbigaste känsla i magen om att han har varit otrogen för han verkar ljuga ( han är skitdålig på att ljuga) och jag tar upp det med honom, sen frågar jag "om du hade varit otrogen, skulle du berättat för mig då?" hans svar blev "hmm..jag vet inte...nu har jag inte varit de så de är en jättedum fråga" HALLÅ? är det bara jag??? Är man oskyldig och inget har gjort så är det väl självklart att man säger JA det skulle jag. Sen säger jag till honom att "Jag vet att du ljuger, säg sanningen" han svarar "vet du att jag ljuger..?" och sen är han bara helt tyst... & jag säger då "Ja, var en man och stå för vad du gör och berätta sanningen istället för att ljuga"..varpå han är knäpptyst och inte säger varken bu eller bä."
  • Hercule

Mm, tur att det inte är på FL min vandel granskas ... då skulle jag nog ligga risigt till!  

Svar på tråden The return of the Lolilla