Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-03-31 19:56:53 följande:
    Jag förstår inte hur folk kan bli så satans dumma som de är på familjeliv. Är det något man övar upp liksom? 
    Det kanske är smittsamt??? Smiley
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

Good night!

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

God afton!

Vägrar att läsa ikapp. Har någon sagt något viktigt?

• Ord blind
    Bam skrev 2010-04-01 21:21:27 följande:
    Jag har såklart.
    Lugn, jag tror dig... Vad har du sagt då?
  • Ord blind

God natt.

• Ord blind
    Ökänd skrev 2010-04-02 08:08:27 följande:
    Och surfar på Flashback:www.flashback.org/t620825p5I det här fallet tycker jag rådet "dumpa" är vettigt...
    Är du helt säker??? Jag tyckte kommentaren "hen verkar ha dålig impulskontroll" är något att oroa sig över i sammanhanget......
  • Ord blind

Jag vill ha kaffe! Svärmor har inte kokat något.... Morr!! {#lang_emotions_yell}

• Ord blind
    Mariohn skrev 2010-04-05 19:53:18 följande:
    Men det är typ det jag menar. Om jag tittar in och skriver "hej lohonan din schlyna varför har du inte varit här på länge skaru ha stryk?? " och du svarar "håll käften mesiohn"...borde det inte tas lite hänsyn till omständigheterna då?  Eller jag vet inte. Jag bara funderade. Eftersom jag bara har en varning kvar innan jag ryker igen. 
    Hade inte pankakan frågat vad som sagts i tråden för att hon inte orkade läsa ikapp och någon hade svarat henne i stil med läs i kapp lata slyna och blivit varnad eller att inlägget togs bort. Kommer inte ihåg att det för höll sig så, men det är något som säger mig att detta har hänt här i den förra tråden.
  • Ord blind

God morgon!! {#lang_emotions_sunny}

Jag gillar inte alla äckliga mardrömmar man drömmer när man är gravid. Som om det inte var tillräckligt svårt att sova ändå.....
  • Ord blind
    M C skrev 2010-04-06 08:47:15 följande:
    Ja, de var fan otäcka! Stackars! Nä, jag tycker inte ett dugg synd om dig, du är med barn. Det blir nåt bra på slutet.
    Jag ska aldrig mer vara gravid!
Svar på tråden The return of the Lolilla