Inlägg från: Gullan från Arkadien |Visa alla inlägg
  • Gullan från Arkadien

The return of the Lolilla

Nu har jag sluskat i mig en stor sushi   

• Gullan från Arkadien

God afton! Nu har jag med sorg och saknad vänt sista sidan i den bok jag höll på med och funderar över vad jag ska läsa härnäst ... 

• Gullan från Arkadien
    Jazza skrev 2010-12-03 21:15:46 följande:
    Kul med tjejmiddag Va? varför lida på spa? Inser du att det är waste att lida där?
    S/M spa?
  • Gullan från Arkadien

Mitt julpynt i år består av att jag har köpt röda gardiner och en adventsstjärna till vardagsrumsfönstret och hängt upp en rödvit gardinkappa och ett rött hjärta i matrumsfönstret.

Det är det mesta jag någonsin har julpyntat på eget initiativ.  

• Gullan från Arkadien
    Sven Justus skrev 2010-12-03 22:08:36 följande:
    Har du ngn gång käkat mycket sparrris? Då kan det lukta rätt annrolunda om urinen.
    Den kan bli ganska speciell av Berocca med. 
  • Gullan från Arkadien
    Sven Justus skrev 2010-12-03 22:16:59 följande:
    Vad är berocca?
    Någon vitaminbrustablett. 
  • Gullan från Arkadien
    Jazza skrev 2010-12-03 22:17:14 följande:
    Jo, men vissa dagar är du stel, helt enkelt....

FAN, vad alla stressar med jävla pyntet. Får ta ner nån kartong imorgon, då....
    Alltså, jag har köpt pynt som jag mutar mig själv med ... "om jag har städat si och så mycket så får jag hänga upp mina nya gardiner". 
  • Gullan från Arkadien

Hatar ni mig om jag säger att jag inte pyntar med tomtar? Jag har letat och letat efter julgardiner och alla med tomtar såg så läskiga ut! 

• Gullan från Arkadien
    Jazza skrev 2010-12-03 22:22:18 följande:
    Ja, det finns ju de som ser pynt och gardiner och skit som belöning..... Jag är inte en av er.
    Fyra saker att pynta med är ganska lagom för mig Två gardiner (tre om man räknar att den ena består av två längder), en adventsstjärna och ett hjärta. 
Svar på tråden The return of the Lolilla