Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-16 22:57:06 följande:
    Jag har inte gjort nåt speciellt, jag bytte bara ut den bilden där freddan tyckte jag såg ut som en 18-åring, till en annan. Och kort därefter fick jag en.....ehh.....invit till lite alonetime med en herre . Då trodde jag att jag kanske hade publicerat den även i det öppna galleriet, men jag hittade det tillslut och där finns den inte. Så det måste ha varit en "trevlig" slump bara.
    Hahaha....seriöst?
    Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    Semper Idem skrev 2010-11-16 23:02:01 följande:
    Får du inga sådana mail Pankan?
    Inte längre
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-11-16 23:01:32 följande:
    Helt och hållet. Alltid lika mysigt att bli så "fint" erbjuden liksom.......Kräks
    Känns så...speciellt....
  • SimplyTheBest

NU. Sängen!

• SimplyTheBest

Hej & Hejdå igen!

Jazza: GRATTIS!{#emotions_dlg.flower}

• SimplyTheBest

Idag har jag ringt & ordnat bredband samt el...så det ska vara fixat till nya lgh:en. Sen blev det en klipptid med - behövs!!

• SimplyTheBest
    Semper Idem skrev 2010-11-17 15:02:28 följande:
    Klipptid och bredband...

Minns när jag var hos en kompis som bjöd på pizza. Han envisades med att klippa pizzan i delar när den låg kvar i kartongen, det slutade med att han klippte av sin telefonsladd
    Lät sådär smart faktiskt.

Du som är lite halvteknisk - comhems bredband, bra?
  • SimplyTheBest
    Semper Idem skrev 2010-11-17 15:05:53 följande:
    Nja, inte helt felfritt. Man får starta om sin router ibland. Men har man comhem i väggen så brukar det inte finnas stöd för så mycket annat som ADSL tex, så man är i princip tvungen, men det är helt ok, jag har det.
    Får starta om routern idag (Telia abonnemang) då vi bara blir utkastade från nätet. Och ja, det är Comhem i väggen. Fattade inte om det var inbyggd router i modemet eller om den skulle komma vid sidan om. *trög*
  • SimplyTheBest
    Semper Idem skrev 2010-11-17 15:15:18 följande:
    Ja, nuförtiden levererar de modem med inbyggd router, men innan var det inte så. Nu har de tom inbyggt wlan i sina router/modem.
    Och så tappade du mig...Wlan hörs titt som tätt = det som gör att vi kan surfa trådlöst?

För det ska jag kunna!! Eller det har bara med routern att göra?
  • SimplyTheBest
    Semper Idem skrev 2010-11-17 15:21:22 följande:
    Ja, wlan= wireless lan. Det som gör att du kan surfa trådlöst hemma ja. En funktion i routern, men eftersom routern är inbyggd i modemet du får har det ingen betydelse för dig mer än att det räcker med en låda.
    Hoppas ivf att det är ett snabbt nät....har inget tålamod längre med att vänta
Svar på tråden The return of the Lolilla