• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Ökänd
    2timearound skrev 2010-03-16 18:24:03 följande:
    Äldre? Pffft.....jag synar och bjuder dig 36. Höjer du?
    Snart så...
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    M C skrev 2010-03-16 18:43:16 följande:
    Jag är lite äldre och jag tänker inte styra upp ett smack.Skulle vara när mesen beter sig otidgt och juvenilt då.
    Lite äldre, eller lite äldre än mig? Om du inte tänker hjälpa mig att hålla ordning så skiter jag i det också. *korkar upp* {#lang_emotions_cheers}
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-16 18:44:53 följande:
    Det roliga var ju att jag lämnade GPS:en hemma för "dit hittar jag ju"
    Hahahah, jag tänkte på det - GPSen då?

Underbart!
    Har aldrig varit vilse själv så jag vet inte hur det är, men morfar var visst en överdängare på att köra fel. Upp på järnvägsspåret är tydligen en variant.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-16 18:54:40 följande:
    Hahahah, jag tänkte på det - GPSen då?Underbart!Har aldrig varit vilse själv så jag vet inte hur det är, men morfar var visst en överdängare på att köra fel. Upp på järnvägsspåret är tydligen en variant.
    min pappa är en san han far vilse i duchen om man bara ger honom en bobycar och en karta.
    därimot är han övertydgad om att han har värdens bästa orienterungs sinne... jag brukar ga vilse men hitta dit jag ska efter en extra tur runt kvarteret.
    Difficile est saturam non scribere
  • M C
    Ökänd skrev 2010-03-16 18:49:58 följande:
    Lite äldre, eller lite äldre än mig? Om du inte tänker hjälpa mig att hålla ordning så skiter jag i det också. *korkar upp*
    Typ äldst. Jag blir 38 snart.
  • Ökänd
    M C skrev 2010-03-16 19:04:13 följande:
    Typ äldst. Jag blir 38 snart.
    Yiiiiho! Jag är ung!
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-16 18:57:59 följande:
    min pappa är en san han far vilse i duchen om man bara ger honom en bobycar och en karta.därimot är han övertydgad om att han har värdens bästa orienterungs sinne... jag brukar ga vilse men hitta dit jag ska efter en extra tur runt kvarteret.
    Men då är man ju inte vilse. Att missa avfarter och sånt gör jag, men jag har aldrig varit vilse. Jag vet alltid exakt var jag är och hur jag ska ta mig dit jag är på väg.

I en av mammas bilar låg en karta från -82 en gång för tio år sen. När jag försökte kolla vägarna jag var på så fanns de inte ens med i den.{#lang_emotions_dreamer}
    Jag slängde den och gick till närmaste busskur. Morsan var skitarg men hon visste ju inte ens var vi var så...

En annan gång (även det i 08, jag var 25 bast) fick jag vara både kartläsare och förare, morsan kan varken läsa kartor eller köra bil. Vi skulle till drottningholm, hon körde rakt fram i Brommarondellen. Jag sa "kör vänster" och hon tar ut oss mot Södra ängby. Jag tvingade henne att stanna bilen så jag fick köra. Hon får fortfarande inte köra i Stockholm efter det. Det roligaste är att vi även bytte förare på kungsholmen eftersom hon inte såg vad som stog på kartan så hon ledde mig in i jyttret som är där. Jag guidade henne ut ur stan och hon guidade oss till södra ängby.
    Idag kan jag skratta åt eländet, men då...
  • M C
    Ökänd skrev 2010-03-16 19:06:49 följande:
    Yiiiiho! Jag är ung!
    Jag beter mig som en snorhyvel, räknas det? *hoppfull*
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-16 18:44:15 följande:
    Hon kan behöva uppfostras!
    Hörde du att hon drömde om mig häromnatten? Jag hade blivit arg på henne för att hon betedde sig så barnsligt och omoget.
    *garvar läppen av mig*
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-16 19:13:10 följande:
    Jag beter mig som en snorhyvel, räknas det? *hoppfull*
    en osnuten snorunge!
    Difficile est saturam non scribere
Svar på tråden The return of the Lolilla