Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Hur tjatig får man lov att vara? hur många gånger har vi inte "gissat" åldern?

www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51779535.html

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Mariohn skrev 2010-04-06 15:42:00 följande:
    Det pinsamma är att alla gissar på rätt ålder när ts uppenbarligen är ute efter att få höra att hon ser ung ut. 
    Sjäv gissade jag på 55...... Vill minnas att hon är 38, men jag tycker ärligt talat hon ser jättesliten ut och ska jag gissa seriöst hamnar jag faktiskt på 48.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

Säg grattis då för helvete!!

• Ord blind
    psychocandy skrev 2010-04-06 15:52:00 följande:
    Igår fick jag veta att det finns folk som kissar i plastpåsar som de sen sticker hål i och sprutar kisset i ansiktet medan de låtsas att det är någon annan som kissar på dem. Min värld har inte riktigt varit sig lik sen dess.
    Det förstår jag.... Nu pajjade du min värld också. Tack för det!!
  • Ord blind
    Hercule skrev 2010-04-06 15:52:37 följande:
    Äh, om man vill höra att man ser yngre ut än vad man är så får man begränsa sin undersökning till folk som jobbar på systembolaget
    Den var för subtil för att jag skulle fatta direkt, tog en stund innan poletten trillade ner, men det var det värt! Det roligaste jag har hört på länge!
  • Ord blind
    Hercule skrev 2010-04-06 15:54:12 följande:
    Grattis till .. att du inte ser ut som en sliten 48-åring?
    Till att jag är 18 men fyller 32.
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-04-06 15:55:17 följande:
    Dela min börda.
    I det här? Nej tack, helst inte...
  • Ord blind
    Mariohn skrev 2010-04-06 15:55:18 följande:
    Eller så kan man göra som en TS igår när man efterfrågar folks åsikter. "Jag har bråkat med min morbror...blablabla....ni behöver inte säga nåt för ni var fan inte där!!!"
    Helt vanlig FL-logik.....
  • Ord blind
    Hercule skrev 2010-04-06 15:57:59 följande:
    Ah, så vi är lika gamla Grattis!
    Tack!!

Jag fick påminna min man i morse..... Men hans bror smsade mig (!!).
Svar på tråden The return of the Lolilla