Inlägg från: Gullan från Arkadien |Visa alla inlägg
  • Gullan från Arkadien

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-12-03 22:23:51 följande:
    Jag är jätterädd för dockor. Spöke
    Jag med! 
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-12-03 22:26:14 följande:
    De är så vidriga. Förra året fick Allie en dock av sinfarmor som typ var nästan lika stor som ungen. Jag fick panik, kunde inte titta på den. T fick lägga upp den på vinden direkt.....
    Fy ... jag tycker de läskigaste är de som pratar! Eller clowndockor (två flugor i en smäll liksom
  • Gullan från Arkadien

Jag åkte förbi istappens barndomshem i somras och sov där en natt. Denna satt lutad mot ett pennställ i fönstret där jag sov. 

• Gullan från Arkadien
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-03 22:39:54 följande:
    Jag åkte förbi istappens barndomshem i somras och sov där en natt. Denna satt lutad mot ett pennställ i fönstret där jag sov. 
    Om ni har sett dockbilden på min FB kommer även den därifrån.
  • Gullan från Arkadien
    Jazza skrev 2010-12-03 22:45:59 följande:
    Alltså, jag läste om det en gång... Det skall man väl inte göra, tror jag? Är det inte så att om man inte vet om att det finns, så kan man inte få det?
    Eller vad är det jag tänker på? Men det är typ att man är förlamad och helt paralyserad, men vaken?
    Jo, det kan man. 

• Gullan från Arkadien

Jag har också haft sömnparalys men när jag läst om andras så har det känts som att jag kommit ganska lindrigt undan. Andras verkar ju skitläskiga!

• Gullan från Arkadien
    Mariohnym skrev 2010-12-03 22:51:39 följande:
    Det är hemskt att se mardrömmen utan att kunna vakna eller röra sig :-/
    Ja, det har jag sluppit men det är ju den varianten man läser mest om (antagligen för att det är de som råkar ut för det som är mest angelägna om att hitta en förklaring på vad det var). 
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-12-03 22:57:51 följande:
    Nu är det natt. Sov gott, kukhäxor.
    Sov gott häxkuk!
  • Gullan från Arkadien
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-03 22:39:54 följande:
    Jag vill bara förtydliga att jag inte sov i fönstret utan att fönstret befann sig i samma rum som jag sov i. 
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-12-04 08:59:35 följande:
    Tur att du sa det. Man vet inte om dumhuvudena här fattar annars
    Nä, jag vet. Det är inte lätt att vara vi i en sådan här tråd. 
  • Gullan från Arkadien
    SimplyTheBest skrev 2010-12-04 09:21:35 följande:
    Orkar inte ens skälla.
    Vila och skäll sedan. 
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-12-04 09:27:01 följande:
    Huh?

deprition
    Med en sådan ts så känns det som att det inte bara är depritionen som skulle hindra. 
  • Gullan från Arkadien

Har du någon som hjälper dig med stoppandet, Pannkakan?  

• Gullan från Arkadien
    SimplyTheBest skrev 2010-12-04 09:52:58 följande:
    Ska ringa om hjälp. Har blivit ordinerad hjälp, få "verktyg" som det så fint heter.
    Bra, det kan göra en enorm skillnad. 
    Verktyg är bra, men man måste vara motiverad att använda dem med och ibland kan man behöva hjälp med motivationen. Din familj och så vet om det?  
Svar på tråden The return of the Lolilla