Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Oh, jag var så smart igår. Kokade vatten och hällde på termos, tog med kallt vatten i sportflarra och vällingpulver i nappflaskan... Imorse när S vaknade 05,40 kunde hon genast få välling och somna om. Vi sov till 7,40 istället. Behövdes!

Jag har så jääävla ont i min fot, idag, bara..... skall tejpa den inför träningen och se hur det känns, efteråt, idag. Fuck!

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Midka skrev 2010-11-14 09:34:49 följande:
    Eller på morgonen om man är bakis och behöver pigga upp sig.  

Idag har jag ingen sådan ursäkt, dock...    

Säg inte annat än att du blir glad av denna:

Lou Bega – Mambo No. 5 (A Little Bit Of...) 
    Jag är, uppriktigt, orolig för dig....
  • Jazza
    Midka skrev 2010-11-14 10:07:39 följande:
    wooow! Bra jobbat.
    Synd på foten.... har du provat massor av Katt (tiger)- balsam på?
    Nej inte ännu. Skall se hur den reagerar på träningen idag. Jag har aldrig ont under själva träningen, men den belastas ju väldigt mkt, i alla grejer jag gör, så efteråt brukar det göra ont. Skall tejpa och hoppas på det bästa, idag, så får jag linimenta den ikväll om det håller i sig.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-14 10:09:52 följande:
    Nej. jag hade gissat mer på..........Dregen.
    Hahaha, fy fan vad äckligt!
  • Jazza

Nu skall jag göra pannkakor till ungarna, sen packa ihop oss och lämna dem till farmor o farfar och sticka och träna. Efter det går jag hem och duschar, lääänge och får sen middag hos dem. Najs!

• Jazza

Hej, alla. Har tränat och sen fått kanonmiddag, lite vin och efterrätt. Mfern nattar ungarna och vår TV verkar inte funka (själva tv:n funkar, men det är ngt med mottagning eller så) vilket ger goda utsikter för samlag och tidig sömn. Imorgon får jag sovmorgon Heja!

• Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-11-14 19:03:13 följande:
    *håller tummarna*
    Hahhaa, tack

Vad gör alla ikväll, då?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-14 19:30:28 följande:
    nu ska jag natta helt övertrötta ungar, sen ska jag kolla på Inception. Barnen var uppe till 22 igår, de brukar lägga sig mellan 19.30 och 20.00 annars.......SATAN! vad vi har fått betala för det idag. Aldrig mer för fan Skrikandes
    Hua!!!
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-11-14 20:34:36 följande:
    jag älskar att tpa pa riktit med sma tartbitar och hela kittet men det är aldrig nagon som vill spela med mig.
    Du kan spela med mig och Totajmer. Det är kul. Jag brukar vinna. (Faktiskt vunnit 100% av de tillfällen vi spelat)
Svar på tråden The return of the Lolilla