Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Afton.

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Sovtöntar alla?

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-11 23:23:12 följande:
    Snart så
    Mhm...inte mycket liv i tråden idag.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-03-12 10:08:34 följande:
    Min åsikt om mode är att de som slaviskt förljer modet inte har någon självrespekt och självkännedom.Allt som finns i affärerna passar inte på alla.People's exibit A: low cut jeans. Har man minsta övervikt sitter de som ett korvskinn under fläsket. Har man dessutom en kort tröja till så är slutsatsen att man inte ens äger en spegel.People's exibit B: jeans som sitter åt längst ner bara och pumps. INGEN ser bra ut i det.People's exibit C: Tröjor som sitter i ett knurvel under brösten. Empireskurning och rynkor. Kan inte, får inte, ska INTE bäras av folk med minsta tendens till mage. Undantaget gravida, det FÖRSTÄRKER den vackra formen på en gravid mage. Hence: även lönnfeta magar. (Icke att förväxlas med empire och slätt under brösten - skitsnyggt på tjockisar.)
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-12 10:19:39 följande:
    Alltså tack Jag är en sucker för bekräftelse och känner mig uppriktigt mycket gladare idag efter vad ni sagt angående hand nya
    Svarade inte igår. Gör det nu & här. Hon är ful. Du är snygg. Så.

Med andra ord: sicken looooooooooser han är.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-03-12 19:18:07 följande:
    Afton
    Alles gut?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-03-12 19:21:12 följande:
    Ja. Snart ska jag äta thai och dricka vin och kolla på Law Abiding Citizen. Så alle is gut. babianerna ska nattas, sen är det fritt!   Du då?
    Helt ok. Imorgon ska jag klippa mig & bli mörkhårig igen
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-03-12 19:24:32 följande:
    Vaa? Har du varit BLOND?
    Haha....nej, inte på flera år! Har haft min naturliga hårfärg ett tag nu men saknar det mörka
    Cogito, ergo sum
Svar på tråden The return of the Lolilla