Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-20 09:30:03 följande:
    Hur känner ni varann?
    Svåger
  • Sven Justus
    Sven Justus skrev 2010-09-20 09:31:27 följande:
    Svåger
    Eller så kanske det inte heter. Min frus brorsa.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-20 09:31:45 följande:
    Han var kvällen underhållning faktiskt. Tänk att en karl kan vara en sån...........kärring.
    Han kunde inte nån gång under kvällen erkänna att de torskat. Utan bara en jävla massa rabiat dravel om SD och "kalla högervindar"
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-20 09:32:31 följande:
    OMFG. Vad har du gift in dig i för gener?! Skrikandes
    REsten av familjen är blåblodig. Svärmor tog igår steget över till Alliansen.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-20 09:34:20 följande:
    Satt du och var upphetsad och förbannad eller var du cool och segerviss? Det låter som om du satt och hoppade i soffan. 
    Jag var smått stressad efter att ha sett Tv4:s valundersökning, men sen slog jag över och kollade in Svt:s valundersökning och hörde Sörens trygga stämma och då blev jag lugn och segerviss.
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-20 09:36:01 följande:
    Milda makter ja. Miljöpartiet är bra men deras partiledare...lämnar mig som en fågelholk. Sämre politiker har jag aldrig skådat. Han måste ju ha en diagnos. 
    Jag håller med dig. Såg igår att Maria W fick ett väldigt högt betyg för sitt agerande under valrörelsen. Helt obegripligt om du frågar mig, hon är fullständigt bedrövlig som debattör framför tv-kamerorna. Ler hon ens när hon har sex?
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-20 09:41:03 följande:
    Fast jag gillar henne tusen gånger bättre. Hon får åtminstone inte totala utspel och hon svarar på frågor. 
    Visst har du rätt i det, fast samtidigt är det roligt att se en politiker gå i spinn. Det händer alldeles för sällan.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-20 09:41:34 följande:
    Sven Justus skrev 2010-09-20 09:40:13 följande:
    Ler hon ens när hon har sex?
    *chockad* Måste man det?
    Kanske inte under själva akten, men efteråt under själva landningsfasen  tycker jag nog det är på sin plats med ett leende.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-20 10:46:51 följande:
    Är det ett troll? Eller kan det vara möjligt att det är på riktigt? 

Det är nu man skulle vilja att nån av killarna vågade säga nåt, men nonono.  
    "vågar säga ngt".. vad menar du?

Ungen ska givetvis inte kolla på porr om hon är 10 år. Och definitivt inte ihop med farsan.  Antingen är hela ts ett stort jävla fake, så är det en ruskigt skruvad farsa.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-20 10:57:16 följande:
    Där tror vi lika.
    Jag har alltid som utgångspunkt att trådar som startas av anonyma är fake.
Svar på tråden The return of the Lolilla