Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-11-15 12:00:09 följande:
    jag fattar!

och om jag fattar!!

men jag viste om det när jag valde att bo med min h.
    Ja, H är ju borta på ett helt annat sätt än M är. Jag brukar tycka det är ok, men just nu är jag så trött på att vara hemma, så det blir liksom massa jobbigare   M har bytt tjänst nu (eller håller på med) så han har inte alltid rest såhär mkt, det har mer varit jag som ränt. Då hade vi ett barn och båda jobbade, vilket gjorde det lättare, såklart. Men, det kommer bli bra, så fort jag kommer igång, igen
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza

Åh, vad fint, Knisse!

• Jazza
    lokisse skrev 2010-11-15 12:07:34 följande:
    det later skitjobbigt!
    jag har likssom valt helt själv och alltid varit medveten om vad jag väljer och ger mig in i. jag vet att min h jobbar mer än genomsnittet och att det ingar en massa resor och midagsätninfgar pa stan. hade jag inte vetat hade jag blivigt galen och tyckt att jobbet kommer före familjen.
    Ja, det förstår jag. Du är en redig hemmamorsa, jag är ego och måste utveckla mig själv, utanför hemmet, jämt haha. Nej, jag vet att M tycker det är jobbigt att vara borta såhär mycket som han varit det sista, med, så jag känner liksom inte att han väljer bort familjen, på ngt sätt. Han tyckte det var jättejobbigt att åka imorse, han hade liksom några timmar med ungarna igår och ett par, imorse. Det förstår jag att han tycker är segt....
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-15 12:15:47 följande:
    Nu har jag köpt "box 21" Roslund & Hellström och "Skumtimmen" Theorin. Om jag blir lika ledsen, illamående och förbannad av dem som av "Odjuret" kommer jag att hålla Jazza och Semper personligt ansvariga. *varnar*
    *couldn´t care less*
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-11-15 12:50:20 följande:
    hon kommer att hoppa upp och hugga dig i vaden och sedan hänger hon dig upochner i blygdläpparna (klädnypor och en tvättlina) och lata dig hänga och tänja tills du nar golvet själv
    Haha, den lilla skvätten klarar inte ens att lyfta sina egna ögonlock, så jag känner mig inte så oroad. *styrketränad*
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-11-15 12:58:18 följande:
    man blir förlamad av bettet i vaden...
    Ja, hon är ju giftig, hela hon, förstås...... Men hon kommer gilla de andra böckerna, så jag är ändå inte orolig.
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-11-15 13:01:19 följande:
    vad har ni för er i övrigt. idag är en ovanligt regning dag
    E målar, S läser en bok och jag sitter mest och funderar över vad vi skall hitta på, sen. Det har slutat regna och kommer lite sol, nu, så skall nog passa på att gå ut en sväng, med dem.....
  • Jazza

Bra eftermiddag blev det. Vi lekte ute, en lång stund, sen frågade E om vi kunde gå och se om farmor och farfar var hemma. När vi ringer på, står hon med telefonluren i näven och skrattar. Då höll hon på att ringa hem till oss, för att bjuda på middag. Vi kom lagom, liksom Vi hängde där, käkade och myste lite. Nu hemma igen och båda barnen är supertrötta, men jag slipper laga mat idag och kan slänga dem i säng hyfsat tidigt. *nöjd*

• Jazza

Jag har redan lagt barnen.... undrar när de vaknar imorgon Men de var så jäkla trötta, så det var liksom ingen idé att tvinga dem. E sover utan blöja inatt, hon bad mig om det, imorse. Nattblöjan har varit torr svinlänge, men vi tänkte att de liksom skulle vänja in sig i nya rummet, innan vi körde på med en grej till.... Men, hon verkar redo, blir spännande

• Jazza
    lokisse skrev 2010-11-15 18:47:02 följande:

ta ur batteriet sa jag ju!

nu pa studs!

*tar ut batteriet'
Svar på tråden The return of the Lolilla