Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Hej på er!

Nu har jag gjort en utrensning i källarförrådet & känner mig lite mer redo inför flytt

Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-11-21 15:00:46 följande:
    Vad vill du jobba med? Kan hjälpa till & leta
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-11-21 15:03:47 följande:
    Jag vet inte alls....... jag är ju grym på försäljning men vill absolut inte ha butikstider. Det är en av anledningarna att vi ska göra det här. För att få mer familjetid tillsammans. 

Jag skulle lätt kunna gå tillbaka och vara civilanställd hos polisen. Det var roliga år. Men jag vet knappt om det ens finns civila anställda där längre och vad de isf har för arbetsuppgifter.  
    Kontorsjobb kankse? Rent administrativt kan ju funka.

Hur pass stort område pratar vi om? Geografiskt alltså, hur långt kan du pendla.
  • SimplyTheBest

Hej igen!

Ätit, bråkat med datorn och nu på plats!

• SimplyTheBest

Är tokmätt & ändå sugen på choklad.

• SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-11-21 18:34:24 följande:
    Jaha, hej hej.
    Heeeeeeeeeeeeej! Haft en bra helg?
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-11-21 18:42:37 följande:
    *undrar verkligen* 

Jag var ju inte där. Hur kul kan det ha varit liksom?  
    Tror hon har saknat oss tokmycket.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-11-21 19:01:00 följande:
    Ja, på stora hela mkt bra. Fredagen var kanon, det blev dock senare än vi räknat med (Mfer och kollegor mötte upp oss i stan efter julbordet) så lördagen var vi toksega. Mamma hade haft en seg natt med S, så vi var i valet och kvalet om att lämna barnen eller inte. När vi väl bestämt oss var kl nästan 16. Så vi åkte hem, käkade på vägen, handlade lite. När vi kom hem duschade vi, pippade, och somnade på soffan, där vi slumrade och såg TV hela kvällen. Dvs precis det vi skulle undvika.... Nåja, det var väl det som behövdes, det är väl så man får se det. Idag har vi vrålstädat och sen var det middag hos Mamma o Pappa, när vi hämtade barnen. Helt ok helg, även om jag hade högre förväntningar på lördagkvällen...
    Ibland är det kanske en sån kväll som behövs för att hämta ny energi. Låter som en trevlig helg ivf
  • SimplyTheBest
    LillaLolilla skrev 2010-11-21 19:09:25 följande:
    Nej, det har verkligen inte häänt NÅGONTING sen jag fick första omgången mediciner och kräm i tisdags.
    I fredags var jag inne akut och fick ännu starkare mediciner. Och nu har jag fått ÄNNU mer utslag på armar/rygg. Jävla fucking läkarpack. I hate them. Ger mig fan på att det är en släng av ebola eller liknande som de missat.
    Nu får du upplysa mig. Vad har hänt?
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-11-21 19:14:31 följande:
    S håller på att få en tand och/eller är sjuk. Hon bara skriker, stackars ungen Hon fick lite Alvedon med kvällsmaten, hoppas den kickar in, så hon (och alla andra) får sova. Lilla pluttan.....
    Lilla stackaren
Svar på tråden The return of the Lolilla