Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-04-12 11:16:53 följande:
    Jag har aldrig fött barn men jag tror det gör mer ont än att få en påslagen motorsåg uppkörd i fittan
    Det gör det. Men det är ju bara att andas. Hallåååå. 
  • Mariohn
    Vik hädan skrev 2010-04-12 11:19:02 följande:
    Knappast. Jag kommer ta alla jävla smärtmedivciner som finns tillgängliga.
    Jag försökte däcka mig själv med lustgasen för att slippa undan. Tänkte att om jag bara svimmar blir de tvugna att snitta mig. Lyckades två gånger.
  • Mariohn
    Vik hädan skrev 2010-04-12 11:22:55 följande:
    Eftersom jag har lite fobi för det här att vara förlamad (vilket man väl blir tillfällugt, medan bedövningen varar, när man får nån epiduralskit?) så vill jag helst vara nersövd när jag föder barn. Så slipper man smärta, panik och förnedring.
    Äh man blir inte förlamad. Jag hade epidural och tvingades gå runt runt och gallskrika i 22 timmar. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-12 11:37:16 följande:
    ja det handlar enbart om att andas och självdisiplin *kräks* jag hade tur jag är tydligen gjord pa det sättet att jag uthärdar mycke smärta och att det funkade relativt bra fram tills jag gick upp ur badet da blev mops stressad och ville dra pa stuts sa da drog dom ut na med en sugklocka sista metern medans en arg rysk kulstötar barnmorska trök mig pa magen och sa att jag skulle krysta inte morra... sprack en halvmeter eller sa men det märkte jag inte sen sydde dom i hop mig och jag fick äntligen ga därifran!
    Fy fan!! Min kompis spräckte hela mellangården och en bra bit upp i tarmen. Hon är fortfarande sabbad idag, 6 år senare. RYS
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-12 11:43:58 följande:
    jag klarade precis urinröret och ringmuskeln men därimellan var det ett gapande hal... men som sagt jag klarade alla viktiga delar
    Jag spräckte lyckoknappen!!!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-04-12 11:46:13 följande:
    Min mutta är svettig. *informerar*
    *sätter en fläkt framför*
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-12 11:48:39 följande:
    *rakar hamna i blasten och tuppar av av lukten*
    Jag vrålskrattar rakt ut och min son skrattar sådär bebishackigt av att jag skrattar. 
  • Mariohn
    Bam skrev 2010-04-12 12:00:49 följande:
    *tröstkramar*  på avstånd, jag gillar inte stinkande muttor.
    Skulle inte vi gå ut?
  • Mariohn

hahahaha kan ni sluta innan jag kvävs av skratt. 

Svar på tråden The return of the Lolilla