Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

Men jag tänker börja använda "gå och runka" när ni är jobbiga, så ni vet. {#lang_emotions_djavulsk}

• psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-04-08 14:49:04 följande:
    Hej Godiset! Har ni sett att 3 mån gränsen är borttagen på trådarna?
    Vad betyder detta? Evighetstrådar?
  • psychocandy
    lokisse skrev 2010-04-08 14:51:16 följande:
    kan vi bo här för alltid da?
    Verkar så. Jippie!
  • psychocandy

Det verkar som om jag ska bli särbo i ett och ett halvt år. {#lang_emotions_yell} *tar stora kliv bakåt i vuxenpoängligan*

• psychocandy
    Jazza skrev 2010-04-08 14:56:27 följande:
    WTF?
    H har sökt tre KY-utbildningar på orter mer eller mindre skitlångt härifrån. Vi kan inte leva så här längre, vi går i princip back ekonomiskt varje månad. {#lang_emotions_undecided} Så vi får nog bo på olika håll under tiden.
  • psychocandy
    Jazza skrev 2010-04-08 15:03:17 följande:
    Inget som finns på distans? För dig, heller?
    Det är komplicerat. Jag skulle kunna plugga därifrån. Men det har precis börjat rulla på ordentligt med sångjobbet och jag vill helt ärligt inte ge upp det. {#lang_emotions_undecided} Låter kanske hemskt själviskt... det är det nog. Men att bara lämna allt och sätta mig i någon håla där jag inte känner en kotte och börja bygga upp allting på nytt... jag vet inte. Hade det varit någon storstad hade det känts annorlunda. Men att byta ner sig så mycket?

Hjälp!
  • psychocandy
    Jazza skrev 2010-04-08 15:16:45 följande:
    Det är väl inte själviskt att se efter sina egna drömmar?
    Är det inte? Nej det är det kanske inte. Jag vet inte... jag pendlar mellan att känna att det är en bra idé för jag vet ju att jag klarar mig bra på egen hand och det gör han också. Och nu har vi gått här och klättrat över varandra i nästan ett år så det kanske skulle vara sunt att få längta lite. Men så känner jag också att det kanske blir jättetungt i vissa stunder att vara ensam så mycket.
  • psychocandy
    Mariohn skrev 2010-04-08 15:17:53 följande:
    Men... jag finner inga ord.
  • psychocandy
    Jazza skrev 2010-04-08 15:24:55 följande:
    Jag tror att det kommer att bli ett jättebra beslut!
    Åh. Jag hoppas att allt blir bra. Förhoppningsvis kan jag ha kvar huset och slipper flytta till något mindre, då känns det inte lika mycket som att man bor isär, på något sätt.
Svar på tråden The return of the Lolilla