Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2011-01-21 12:27:56 följande:

Ett bidrag bland bilderna.
    klockreklam antar jag?
    nagot för timern alltsa
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

bibel porr

1 ”Så vackra dina fötter är i dina sandaler, du ädla dotter! Dina höfters rundning är som ett smycke, ett verk av en konstnärs händer. 2 Din navel är en rund skål. Må det blandade vinet inte fattas i den. Din mage är en hög av vete, omgärdad av liljor. 3 Dina bröst är som ett killingpar, en gasellhonas tvillingar. 4 Din hals liknar ett elfenbenstorn. Dina ögon är som dammarna i Hesbon, vid Bat-Rabbimsporten. Din näsa är som Libanontornet, som blickar ut mot Damaskus. 5 Ditt huvud är som Karmel, hårsvallet på ditt huvud är som purpurrödfärgad ull. Kungen hålls bunden i de böljande lockarna. 6 Så vacker du är, och så ljuvlig du är, älskade flicka, min största glädje! 7 Din växt liknar palmens, dina bröst dadelklasar. 8 Jag säger: ’Jag klättrar upp i palmen, så att jag kan gripa tag i dess fruktställningar.’ Må dina bröst bli som vinstockens klasar, din näsas doft som äpplen 9 och din gom som det bästa vin, som lätt rinner ner för min vän, flyter mjukt över sovandes läppar.”

10 ”Jag tillhör min vän, och till mig står hans åtrå. 11 Kom, min vän, låt oss gå ut på fälten; låt oss övernatta bland hennabuskarna. 12 Låt oss stiga upp tidigt och gå till vingårdarna, så vi kan se om vinstocken har skjutit skott, om blommorna har spruckit ut, om granatäppelträden har slagit ut i blom. Där skall jag ge dig mina ömhetsbetygelser. 13 Alrunefrukterna sänder ut sin doft, och vid våra ingångar finns de mest utsökta frukter av alla slag. Både de nya och de gamla har jag sparat åt dig, min vän.

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-21 12:39:03 följande:
    Men förstör nu inte en inporrad mobbningstråd med psaltaren!!!

Älskar när fundismiffon hävdar att Höga visan ska man inte ta bokstavligen utan tolka som nån jävla relation Israel - Skäggot.
    jag menae man kan itet tolka det pa nagot annat sätt...
    porr porr porr är vad det är!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2011-01-21 12:50:21 följande:

Ny bild.
    attans det var en underarm... a andrasiden hade den varit attans harig för att vara nagot annat
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2011-01-21 12:58:36 följande:
    Jag försöker bara passa in Jag brukar stoppa in hela karlar i fittan så då borde det väl inte vara orimligt att göra det andra vägen?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2011-01-21 13:15:40 följande:
    jag ser att jag gått ner något i vikt men vill inte ställa mig på en våg - tänk om det bara visar ett kilo
    om du bara väger ett kilo maste du upp i vikt! da gfar du komma hit pa chokladkur
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

pratar ni fortfarande porr?

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2011-01-22 09:54:25 följande:
    *uä* Karlar som är bundna i submission.......*blä*
    glömde att det bara ska vara vanilla till dig...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2011-01-22 10:00:52 följande:
    Hahahahaha! NEJ! Men nån undergiven man vill jag inte ha!
    tyckte att det var estetiskare än dom vanliga kvinliga bilderna.
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla