The return of the Lolilla
Ett bidrag bland bilderna.
nagot för timern alltsa
bibel porr
1 ”Så vackra dina fötter är i dina sandaler, du ädla dotter! Dina höfters rundning är som ett smycke, ett verk av en konstnärs händer. 2 Din navel är en rund skål. Må det blandade vinet inte fattas i den. Din mage är en hög av vete, omgärdad av liljor. 3 Dina bröst är som ett killingpar, en gasellhonas tvillingar. 4 Din hals liknar ett elfenbenstorn. Dina ögon är som dammarna i Hesbon, vid Bat-Rabbimsporten. Din näsa är som Libanontornet, som blickar ut mot Damaskus. 5 Ditt huvud är som Karmel, hårsvallet på ditt huvud är som purpurrödfärgad ull. Kungen hålls bunden i de böljande lockarna. 6 Så vacker du är, och så ljuvlig du är, älskade flicka, min största glädje! 7 Din växt liknar palmens, dina bröst dadelklasar. 8 Jag säger: ’Jag klättrar upp i palmen, så att jag kan gripa tag i dess fruktställningar.’ Må dina bröst bli som vinstockens klasar, din näsas doft som äpplen 9 och din gom som det bästa vin, som lätt rinner ner för min vän, flyter mjukt över sovandes läppar.”
10 ”Jag tillhör min vän, och till mig står hans åtrå. 11 Kom, min vän, låt oss gå ut på fälten; låt oss övernatta bland hennabuskarna. 12 Låt oss stiga upp tidigt och gå till vingårdarna, så vi kan se om vinstocken har skjutit skott, om blommorna har spruckit ut, om granatäppelträden har slagit ut i blom. Där skall jag ge dig mina ömhetsbetygelser. 13 Alrunefrukterna sänder ut sin doft, och vid våra ingångar finns de mest utsökta frukter av alla slag. Både de nya och de gamla har jag sparat åt dig, min vän.
pratar ni fortfarande porr?