Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Morgon flix!

Här skiner solen! {#lang_emotions_sunny}

Condemnant qui non intelligent
  • Ord blind
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-05 08:14:35 följande:
    Här med, men det är skitkallt Nu ska jag träna
    Jag ska stoppa näsan i böckerna... Blä.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-05 14:22:10 följande:
    Ja det är våååååren, ja det är våååååren!Sa jag inte det va`Va? va? Att det är vår i luften?
    Jag vet en jävligt irriterande tråd. En juridiktråd där ts påstår sig vara jurist, att hon vet allt om arvslotter, laglotter och så vidare men inte kan skriva ett som hon själv uttrycker "simpelt testamente". När man sedan ifrågasätter hur det hänger ihop påstår hon att det enda hon har sagt är att hon är jurist och att man inte kan kunna allt. Men det står svart på vitt i tråden att hon påstår att hon kan allt om arvslotter o.s.v.

Efter som jag sitter på nätet vill jag bara säga att jag är läkare, har tagit politikermagistern, jobbat på UD och har en jur kand i bakfickan. Jag pluggar nu till psykolog och är 31 år gammal. Och eftersom vi är på nätet är detta sant och alla kommer att tro på mig eftersom jag sitter anonymt på ett forum och då måste det förhålla sig så. Det är fakta.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-05 15:04:11 följande:
    Jag har ätit en hel bulle........ *ångrar*
    Jag ska smälla i mig några äckliga små mjuka kakor min man har köpt till sig själv bara för att jag är gravid. Goda är de inte heller. Hade hellre velat ha din bulle.
  • Ord blind

Dom var lika äckliga som igår. *konstaterar*

• Ord blind

Mesen, jag kommer gärna och äter blåbärsmuffins!

Pannkakan, vi är flera som är över 30, kan säga att det var nu vid 31 som livet började!

Hej Bamse, det var inte igår.

• Ord blind
    AtroCious skrev 2010-03-05 16:49:14 följande:
    Jag har haft samma lösenord på mina sidor i sex år. Nu måste jag byta, och jag vet inte vad jag ska byta till.
    Gubbens namn? Kattens namn?
  • Ord blind

Fan vad ni skriver. orkar inte läsa ikapp. Har letat efter en krogrecension i en och en halv timme nu.... Hittade den till slut, men fan vad irriternade att leta och leta som en jävla galning!

• Ord blind
    Bam skrev 2010-03-05 20:35:59 följande:
    Varför ringde du inte han "kniven mot strupen" nissen istället?
    För att jag lagar bättre mat än honom....
Svar på tråden The return of the Lolilla