Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-02-28 22:55:17 följande:
    Har flera halsband som jag inte använder samt ringar. De bara ligger i en stor hög i en låda.
    Jag har flera skrin med smycken som jag inte använder *sammlat*

Apropå goth några bilder på mig i sann Gmolliansk anda från när jag väntade lillan. Bilderna är lite knepiga men jag hade de till Expedition fl.

http://www.familjeliv.se/Hem/honsomhardetlangastoriganicket/galleri.php?cur_album=Gotht%E4vling+V18

psychocandy skrev 2010-02-28 22:59:12 följande:
    Haha, samma här. Har en massa krokar på olika ställen med halsband och krimskrams men det är egentligen bara några få smycken jag använder. Ett guldarmband som jag fick på min 18-årsdag, ett silverarmband med lapis azuli-stenar från Chile som jag fått av min farmor och en lång halskedja med en medaljong. Och så förlovnings- och vigselringen då.
    Tänkte på dig förut idag hörde nått om nån jordbävning.
    psychocandy skrev 2010-02-28 23:05:36 följande:
    Jaa, usch hemskt är det. Men mina släktingar är okej som det verkar. Var lite oroligt först när vi inte fick tag i alla.
    Skönt att de klarat sig
    psychocandy skrev 2010-02-28 23:06:31 följande:
    Ser inga gothbilder!
    Mappen gothmammaslyna?
    psychocandy skrev 2010-02-28 23:10:12 följande:
    Står att mappen är tom...
    Ok såg att alla mappar var dolda men nu har jag ändrat behörighet. Skulle du vilja göra mig tjänsten å se om det funkade?
    psychocandy skrev 2010-02-28 23:16:55 följande:
    Nu ser jag! Nice!
    *s* nej men jag hade så jäkla kul saknar expåedition fl tiden det kunde vara så jävla roligt.
    Jolly Bob skrev 2010-02-28 23:17:50 följande:
    Efter hur många backar öl fotades det?
    Många om man tänker på ölmagen
    Vann faktiskt ett delmoment den med tallriken man skulle arrangera en måltid av icke ätliga saker men få det att se aptitligt ut.
    http://www.familjeliv.se/Hem/honsomhardetlangastoriganicket/galleri.php?cur_album=Expedition+efell
    Jolly Bob skrev 2010-02-28 23:36:52 följande:
    Du Visdom. Nu förstörde du hela tråden med dina Gotlandsbilder. Känns det bra?
    Jepp!
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 23:40:07 följande:
    Lyssna inte på fånet
    Vem av oss är fånet och vem av oss skola ignoreras

Tänker nog ta och stänga mappen mna starka bilder igen kom på att jag fått två rödingar pga att jag använt mig av vissa bilder där.

Bilden som det står dont pass out on your blind date tycker jag är kul men den blev det ett jävla liv över. Tror även naken Janne väckte liknande reaktioner.
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 23:48:54 följande:
    Eras är fånet. Är inte det solklart?
    Jo men jag var bara tvungen att få det självklara bekräftat och tydligt utskrivet för att reta honom {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden The return of the Lolilla