Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-21 19:45:31 följande:
    Försök inte förneka det! Jag vet nog att du och 2tajmern har planerat att låsa in oss i källaren och sakta sextortera oss till döds i maj
    Skulle vi...? {#lang_emotions_innocent}
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Hercule skrev 2010-03-21 20:29:00 följande:
    Jag såg någon minut på Svenska Hollywoodfruar, jag har aldrig sett det innan  ... Hon köpte rosor och visade vad hon brukade göra med rosor som brutits av ... där stängde jag av och kommer att ha kontiga drömmar om att bajsa på rosor inatt!
    Hon bajsade på dom?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    M C skrev 2010-03-21 21:34:44 följande:
    Nu har jag iallafall anmält en av idioterna. En religionsdåre som gick till sånt angrepp mot mig i en tråd att jag undrande vilken sten han kravlat fram under. Mormoner är fan inte kloka!
    Länk och inläggsnummer innan förolämpningarna försvinner tack?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Hatar när texten blir grå.

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Ord blind skrev 2010-03-21 21:56:54 följande:
    Visst är det irriterande?
    Ja. Men det som är mest irriternade är att jag inte lyckats lista ut varför och hur man fixar det.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Ord blind skrev 2010-03-21 22:00:37 följande:
    Nu är det dags för mig att logga ut och desperatplugga minst en timme till. Kram och sov gott!!
    Good luck!
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Dokument utifrån. Ajöss!

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Jag och mat är bästa bästa vänner. Jag äter som en gris. Antagligen har jag bulimi om en psykolog får bestämma. Det är bara ett "problem" - jag spyr inte upp maten efteråt. Detta har funkat finfint under alla år fram tills jag fick min helvetesbehandling av äckelpäckel läkaren. Efter det har kilona börjat smyga sig på. Vad gör man? Äta mindre är inte ett alternativ.

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Och en sak till... varför börjar det klia i hela skallen så fort man har haft i hårfärgningsmedel och inte kan klia sig?

Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla