Inlägg från: PhrinchezzanEirasMammsing80 |Visa alla inlägg
  • PhrinchezzanEirasMammsing80

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-09-07 15:35:36 följande:
    Jo, alltså, vi skulle ta ner saker från vinden, då sa min gudagemal att han kunde bära kartongerna, men då sa jag till min herre och befälhavare att jag gör det, så vet vi vad vi får. Min mästare vet att jag sorterat kläder och skor, noggrannt, efter ett egengjort system, som min härskare inte har förstått ännu. Min  komandant har inte sett mönstret, det kan ta ett tag för min anledning att leva i dena värd att göra det.
    Läst detta inlägg både två och tre gånger men det slog mig inte förren nu att det inte var Tvåan som berättat om sin förmiddag
    Jazza skrev 2010-09-07 16:06:11 följande:
    och sen ta över världen?
    Ja?{#emotions_dlg.flower}
    M C skrev 2010-09-07 16:07:33 följande:
    Har du helt tappat huvudet?
    Tryck på knappen, ta upp ett blankt word dokument och klistra in.

Vill du att jag förklarar hur man kopierar och klistrar in med?
    Eller räcker det med att jag säger att det finns en knapp [Prt Sc] att trycka på? Tänk på att det är den övre raden och kräver även att du trycker pil uppåt.
    Om du någonsin funderar på att byta nick så slår jag ett slag fför DrygsmurfenSkrikandes{#emotions_dlg.flower}

Jazza - Fick ett infall att ta ett namn efter den käcka nya dans som hon börjat med istället för vals.
    Tvåan- Ville ha två barn och när hon insåg att vägen dit var att sluta upp med att bara ta den i...tvåan så ville hon hedra detta minne med att för evigt heta Tvåan,

Mariohn skrev 2010-09-07 16:36:24 följande:
    Hahahaha du är sjuk :´)
    äsch då Skäms← *rodnar glad över smickret*

LokNisse- Har jag berättat om förut. Nisse 47 bor hemma med sin mor tänder på tonårspojkar och leker samt sammlar på tåg. * nå min gosse kan du visa konduktören att du betlat för resan*
    hänger på fl för att umgås och prata med kärringar som likt honom tänder på tonårspojkar men hedrar sitt förflutna med nicket loknisse

M C skrev 2010-09-07 16:42:12 följande:
    Man blir som de man umgås med.

Eller hur totajmern?

För er stackars satar som är oinformerade kallar hon oss för dårarna. Kärleksfullt säger hon, men namnet sitter som en smäck.
    Är fortfarande övertygad om att hon filmade erat möte med en programledarroll i ett Outsider liknande program i åtanke

Nå vad tycker ni om min pres och visst blev bloggen bra?

M C skrev 2010-09-07 16:50:15 följande:
    Ja, ser du inte det? Gjorde det innan jag grattade dig ju!
    Hon är verkligen inte den vassaste kniven i lådan
    2timearound skrev 2010-09-07 16:54:15 följande:
    Prinsessan Nicket hoo hoo! *ropar*
    Yes mistress!
    2timearound skrev 2010-09-07 17:00:24 följande:
    Exakt hur många dagar var det sen du SVOR att när du kom tillbaka skulle du hålla till endast in house? Just saying..............trådhora. Drömmer
    What can i say?! *hatar att älska att synas*
Svar på tråden The return of the Lolilla