Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

vad har ni för er en dag som denna?
    jag är full av energi och redo att fixa och trixa.
    vi har beställt pass till yngsta fröken mops och nora är här och städar!

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-28 09:21:17 följande:
    Härligt med energi, bäst att passa på!

Jag sitter här och funderar seriöst på att köpa en sån där vadderad tyghjälm ut Bässe. Han har just börjat resa sig upp och nu klättrar han som ett raglande litet fylle efter alla möbler och slår skallen flera gånger i timmen.
    Det kan fan inte vara nyttigt. Det är så typiskt mina ungar att vara så jävla tjuriga och envisa, varför inte vänta tills att ni har balans med att klättre och gå?

Jag brukar alltid tycka det ser då överängstligt och fånigt ut med dom där skallskydden men fram tills att det finns balana så....
    jag tror inte pa dom sma gahjälmarna. skulle nog bara bli en falsk tryghet hos oss.
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-28 09:47:07 följande:
    Nej jag tror inte på dom jag heller egentligen,och det kommer helt klart generera en hel del skrattsalvor från min familj om detta kommer ut.
    Tills han får bättre  balans så men känner jag min avkomma rätt så kommer inte han tolerera en hjälm utan bli vansinnig och försöka ta av sig den.

Normala ungar rör sig oftast inta så pass långt utanför sina begränsningar som mina miffon, tjurskalliga åsnor är vad de är.
    jag har asa miffon och vet precis vad du menar minsta miffot är nu 5,5 manader och skitförbannad över att hon inte kan krypa fr4ammat bara bakat sa hon slänger sig handlöst fran alla fyra till magläge i nagot försök att komma frammat. stora miffot började knata runt möbler med 8 manader och hade ingen som helst koll pa nagot alls utan körde sit egna race och klätrade upp pa soffan och fran soffan till fönsterbrädan och slängde sig sedan i ett bungjumpigliknande hopp ner pa soffan igen typ 1356 ganger om dagen...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-28 10:05:08 följande:
    Hahahaha! Tror våra ungar skulle ha riktigt kul ihop eller kriga rejält!  Minns så väl hur alla intygade att ma får aldrig två likadana barn ifråga om klåfingrighet , bus och liknande. En vild en lugn osv...

Nej dom är inte helt lika mina två men klåfingriga, envisa och klättriga.  Eira var typ ett motoriskt underbarn visst gjorde hon sig illa men hon hade så mycket större kontroll balans och styrka än bässe, som verkligen inte godtar sina tillkortakommanden.
    ha jag känner igen det sa väll!
    alla bara stirrade pa stor miffot där hon for fram.
    lillmiffot är minst lika envis
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-28 10:11:20 följande:
    Dom kommer ta över världen våra ungar!!*

*Eller bli kåkfarare
    eller bada delar!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-28 10:16:41 följande:
    Den ljusnande framtiden är deras!
    där det härliga lagrarna gro
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2011-01-28 12:46:42 följande:
    hEJ 
    hALLO
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

vi är här och vouierar

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    poirot skrev 2011-01-28 13:48:37 följande:
    De arrangerade en Lolillaträff och Knisse svalde nyckeln till låset som de kedjat ihop sig med.
    sa nu far vi vänta.
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2011-01-28 13:49:42 följande:
    Ni gör vad?
    Voyeurerar
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla