• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Jazza
    knisse skrev 2011-08-31 09:08:52 följande:
    förövrigt saknar jag dig!

knisse skrev 2011-08-31 09:10:08 följande:
    hur är det med knotten?

Saknar dig med!

Det är jättebra med dem, de växer och är uppnosiga. Allt som vanligt  
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • knisse
    Jazza skrev 2011-08-31 09:11:00 följande:
    Han är jättebra, dock ingen trollkarl, liksom..... om det handlar om känslor mer än konkreta problem, så är det ju svårt att få fram, så att säga.... Tack, sötis!
    det är skitsvart! jag haller alla tummar att det löser sig och blir bra.
  • knisse
    Jazza skrev 2011-08-31 09:11:54 följande:
    knisse skrev 2011-08-31 09:10:08 följande:
    hur är det med knotten?
    Saknar dig med!

Det är jättebra med dem, de växer och är uppnosiga. Allt som vanligt  
    det later ju kalas!
    jobbandet gar oksa bra?
  • Jazza
    knisse skrev 2011-08-31 09:11:05 följande:
    kan du blasa bubblor med snoret?

Det rinner liksom inte, utan jag är mer täppt... men jag hostar som en läskig gammal farbror....
  • Jazza
    knisse skrev 2011-08-31 09:15:42 följande:
    det later ju kalas!
    jobbandet gar oksa bra?

Yes it is. De är painy emellanåt, men väldigt roliga just nu, samtidigt. Det blir ju verkligen enklare när de blir lite mer självgående....
    Jobbet går kanon, har väldigt roligt

Hur länge blir du hemma med mini? Eller, du vill vara hemma forever, va? Fler barn?    
  • knisse
    Jazza skrev 2011-08-31 09:18:46 följande:
    Yes it is. De är painy emellanåt, men väldigt roliga just nu, samtidigt. Det blir ju verkligen enklare när de blir lite mer självgående....

Hur länge blir du hemma med mini? Eller, du vill vara hemma forever, va? Fler barn?    
    jag blir nog hemma ganska länge. mini ska bli tre innan dagis och dagis är bara ett par timmar om dagen (det gar att ha dom heldags om man vill) vet inte riktigt om jag vill vara hemma för gott det käns sa länge... men det käns som att det blir svart att ga tillbaka till det jag gjorde innan (hotel) det är sa skumma arbetstider. borde kanske plugga sa smaning om (skulle vilja bli sömerska bla)

fler barn... sa svar fraga... klart att jag vill ha fler eller ja det är sa fruktansvärt att tänka att man aldrig mer ska fa snosa bebi och ha en liten liten orm. men det är sa opraktiskt med tre... tva fixar man att ta med sig även om man är ensam (en i varje nypa) och om man vill vara mobil och kunna aka pa semester och bo i normala hotellrum tex är tre en för mycke...
    alltsa summan av kademumman är att tva barn har vi rad att skämabort totalt om vi vill och släpa runt domkan fa ha varsit eget rum och hela den praktiska biten. biologiskt sett är jag fortfarande i fasen ju fler ju gladare...
  • knisse
    Jazza skrev 2011-08-31 09:18:46 följande:

jag bara väntar pa dagen da mops blir stor nog att sitta och pysla och greja!
  • Jazza
    knisse skrev 2011-08-31 09:28:59 följande:
    jag blir nog hemma ganska länge. mini ska bli tre innan dagis och dagis är bara ett par timmar om dagen (det gar att ha dom heldags om man vill) vet inte riktigt om jag vill vara hemma för gott det käns sa länge... men det käns som att det blir svart att ga tillbaka till det jag gjorde innan (hotel) det är sa skumma arbetstider. borde kanske plugga sa smaning om (skulle vilja bli sömerska bla)

fler barn... sa svar fraga... klart att jag vill ha fler eller ja det är sa fruktansvärt att tänka att man aldrig mer ska fa snosa bebi och ha en liten liten orm. men det är sa opraktiskt med tre... tva fixar man att ta med sig även om man är ensam (en i varje nypa) och om man vill vara mobil och kunna aka pa semester och bo i normala hotellrum tex är tre en för mycke...
    alltsa summan av kademumman är att tva barn har vi rad att skämabort totalt om vi vill och släpa runt domkan fa ha varsit eget rum och hela den praktiska biten. biologiskt sett är jag fortfarande i fasen ju fler ju gladare...

Låter toppen ju. Du trivs ju med att vara hemma, så det är väl bara att njuta av det ni har möjlighet till att göra. Men låter kul med skola, förstås.

Ja, det är ju enklare, rent logistiskt, med bara två. Samtidigt klart att det är svårt att säga aldrig om man nu längtar. Det andra löser ju sig, alltid    
  • Jazza
    knisse skrev 2011-08-31 09:30:14 följande:
    jag bara väntar pa dagen da mops blir stor nog att sitta och pysla och greja!

Mhm, det gör min morsa också
  • knisse
    Jazza skrev 2011-08-31 09:33:51 följande:
    Mhm, det gör min morsa också
    kom ska jag pyssla in dig! sa du blir pysselmanisk som fa och skaffar ett hobbyrum och pyslar var lediga stund!
Svar på tråden The return of the Lolilla