• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-09-27 21:49:53 följande:
    för vad?
    stirrar paranoid at alla vädersträck

Bäbistråden...
    Krengt och på hoppad
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-09-27 21:50:27 följande:
    Bäbistråden...
    oh det var väll inget att be om ursäkt över!
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-09-27 21:51:41 följande:
    oh det var väll inget att be om ursäkt över!

Nu då?

Det är så jävla tröttsamt med såna där trådar, för så fort man försöker sig på lite LOGISKT resonemang så möts man bara av massa dravel och "det vet du ingenting om". Nähä, tack för den liksom. Vad fan vet DU om huruvida jag har barn eller ej, är frisk eller inte.
    Fan vad låg nivå, som småungar som alltid tror att deras situation är värst. Fan, jag tröstar fortfarande polare för "mer banala" problem än mina egna. Kan man inte se längre än sina egna sorger så är man ju slut som människa.  Har aldrig någonsin sagt att ingen har rätt till sin sorg, bara att man inte kan kräva att andra förstår den. Då blev jag plötsligt roten till allt ont. Lööövly.  
    Krengt och på hoppad
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-09-27 21:57:24 följande:
    Nu då?

Det är så jävla tröttsamt med såna där trådar, för så fort man försöker sig på lite LOGISKT resonemang så möts man bara av massa dravel och "det vet du ingenting om". Nähä, tack för den liksom. Vad fan vet DU om huruvida jag har barn eller ej, är frisk eller inte.
    Fan vad låg nivå, som småungar som alltid tror att deras situation är värst. Fan, jag tröstar fortfarande polare för "mer banala" problem än mina egna. Kan man inte se längre än sina egna sorger så är man ju slut som människa.  Har aldrig någonsin sagt att ingen har rätt till sin sorg, bara att man inte kan kräva att andra förstår den. Då blev jag plötsligt roten till allt ont. Lööövly.  
    klart att du är roten till allt ont! det har vi vetat länge!
    om folk skulle vara tvugnba att första att deras barn eller brist pa barn intreserar värden ungefär lika mycke som om grannens tonaring haft ofrivilig sädestömning under natten skulle dom ga under!
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-09-27 22:00:50 följande:
    klart att du är roten till allt ont! det har vi vetat länge!
    om folk skulle vara tvugnba att första att deras barn eller brist pa barn intreserar värden ungefär lika mycke som om grannens tonaring haft ofrivilig sädestömning under natten skulle dom ga under!

Garvar ihjäl mig här. Det är så jävla sant. Jag fick bra exempel på hur mycket vänner egentligen bryr sig om min cancer idag, men det är bara att rycka på axlarna och gå vidare. Sånt är livet och sån är mänskligheten. Jag skulle inte heller ha "brytt" mig. Man ser det helt enkelt inte alltid, för man har fullt upp med sitt eget. Jag fattar inte att de inte ser det.
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    Ökänd skrev 2011-09-27 22:04:49 följande:

Garvar ihjäl mig här. Det är så jävla sant. Jag fick bra exempel på hur mycket vänner egentligen bryr sig om min cancer idag, men det är bara att rycka på axlarna och gå vidare. Sånt är livet och sån är mänskligheten. Jag skulle inte heller ha "brytt" mig. Man ser det helt enkelt inte alltid, för man har fullt upp med sitt eget. Jag fattar inte att de inte ser det.

Garvar åt det där med sädesstömningen alltså. Är helt luddig i skallen av den där jevla meducinen. *gnäller*
    Krengt och på hoppad
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-09-27 22:04:49 följande:
    vem har gjor nagot ska dom ha spö?
  • knisse

nu maste jag ta mig i säng trött som fa.
    vi syns i morron!

• Ökänd
    knisse skrev 2011-09-27 22:07:42 följande:
    vem har gjor nagot ska dom ha spö?

Nejrå, ingen som gjort nåt. Vanlig mänskligt beteende bara
    Krengt och på hoppad
  • Ökänd
    knisse skrev 2011-09-27 22:15:16 följande:
    nu maste jag ta mig i säng trött som fa.
    vi syns i morron!

Ska också sova, imorrn är det medicinpåfyllning. Kräks

Nattinatti!Hjärta
    Krengt och på hoppad
Svar på tråden The return of the Lolilla