Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-04-12 18:07:44 följande:
    ohhhh en! och det är dessutom du!! *lycklig hund hoppar och gnäller*
    hahaha du är så söt :´) Jag har bestämt mig för att byta sida. Eftersom jag irriterar så många med mitt irriterade beteende ska jag nu vandra över till den skadade lugna sidan som ALDRIG tappar tålamodet. Jag ska ägna mig åt att kritisera alla människor som blir irriterade när deras barn blir gruppvåldtagna osv. Det kommer att vara mer effektivt för mitt eget syfte. Aldrig tappa tålamodet och konstant ifrågasätta varför andra gör det. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-12 18:13:20 följande:
    ha ha ha ja! det borde gjöra folk hysteriska! jag tycker att det är sa skumt att man inte far iritera sig pa barn.. jag har aldrig fattat varför det inte är tillatet. man lägger ju inte skulden pa barnet utan pa föräldrarna
    ...och ibland på barnet... Jag tycker personligen att en åttaåring som fiser och rapar vid matbordet och springer runt och leker med maten förtjänar en ordentlig tillsägelse. Jag tycker också att en åttaåring är gammal nog att själv förstå att man inte uppför sig så om ingen annan gör det. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-12 18:18:02 följande:
    helt klart!!! fast deras föräldrar har ju missat en del av deras upfostran!
    Inte alltid...ibland bara är barn störiga fast de vet bättre
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-12 18:20:34 följande:
    ja helt klart sant!
    Det är liksom lite det som är grejen med barn
  • Mariohn

Startade en tråd om störiga barn så nu jävlar kommer jag att få på huvudet.

• Mariohn

Vad är det för fel på människan i min barntråd?? Jag försöker avdramatisera och förklara att alla barn är störiga ibland och hon kastar sig in och hugger med näbbar och klor för att försöka starta gräl? 

• Mariohn
    Vik hädan skrev 2010-04-13 11:23:17 följande:
    Hej slamp-apor
    hej! Hur mår huvudet? Mitt huvud är brunfläckigt. Fick inte sola när jag käkade antibiotikan. 
Svar på tråden The return of the Lolilla