• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • M C
    MissKaos skrev 2012-11-28 20:31:49 följande:
    Åh äntligen. Simmar runt i Fl´s hav av mysrester, myspinnar, slikepotter och moralkakor och gud vet vad.
    Hittade en kobbe *torkar av mig*
    Ja, det kan behövas. Jag är imponerad av att du vågar dig ut i hajvattnet!
    Dessutom har det ramlat in några bedrövligt elaka människor här på sistone, inte bara numnuts alltså.
    Jag har aldrig varit så overksam här.   
    I feel so violated, do it again.
  • MissKaos
    M C skrev 2012-11-29 15:11:39 följande:
    Ja, det kan behövas. Jag är imponerad av att du vågar dig ut i hajvattnet!
    Dessutom har det ramlat in några bedrövligt elaka människor här på sistone, inte bara numnuts alltså.
    Jag har aldrig varit så overksam här.   
    Ojdå!
    Jag har inte varit här på länge, det blev som lite omysigt på ngt vis.. Så kom jag på att jag saknade er..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • M C
    MissKaos skrev 2012-11-29 20:36:56 följande:
    Ojdå!
    Jag har inte varit här på länge, det blev som lite omysigt på ngt vis.. Så kom jag på att jag saknade er..
    Men gulle dig! Hjärta
    Det är så trevligt att läsa sådant, en mycket välkommen omväxling mot för hur det varit här ett tag. 
  • MissKaos

Det var väl just omysigheten som gjrde att jag drog.
    och alla som sa att jag skulle "slappna av" för att bli gravid etc. Gynekologen skrattade gott. Det behövs ÄGGLOSSNING och sex. Inte meditatation, tyckte hon och gav mig en massa hormonbeh..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • M C

HAHAHAHA!, jo tacka fan för att man behöver ägglossning! *har försökt få till nummer tre i sex år*

• M C

Hello sweete!

Jag har hormoner jag med, ibland ringer de på dörren och vill förkunna nån galnings ord. 

• Katara

Mina hormoner är ganska lugna sen jag fick hormonstav *nöjd* De som ringer på dörren o förkunnar är underbart få! Dessutom gillar de inte att prata med mig om de a) är män ochb) min man är hemma. Dessutom dricker jag Gindrinkar och har det fantastiskt bra just nu utan hormoner.

• M C

*dricker vin*

Jag har bara fått en påringning. Jehovas för fyra dagar sen, då när jag låg nerbäddad i soffan men värk ovanpå huvudet och i bihålorna som värsta betongkepsen.
    Jag skrattade åt deras försök att få mig att vilja läsa biblen, hade jag inte varit sjuk så hade jag bjudit in till dans.
    *ler djävulskt*   

Bodde granne med hormonerna förut. Det fick mig att gråta blod.
    SÅ många unga snygga sexiga män i skjorta och slips, helt ovilliga att trycka upp mig mot en vägg och knulla skiten ur mig. *gråter*  

Svar på tråden The return of the Lolilla