Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2011-02-04 12:41:38 följande:
    Syns det någonstans om ni har skrivit i medlemsgruppen?
    När jag skrev där hamnade tråden bland mina favoriter.
    Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2011-02-04 12:43:26 följande:
    Jag ljög när jag sa att jag inte ska äta pizza ikväll. Jag har bestämt att jag ska äta pizza, dricka rödvin och kanske röka lite också ikväll. *bekänner*
    Vailken sotrs pizza äter du?
  • SimplyTheBest
    Mariohn skrev 2011-02-04 12:46:51 följande:
    Jag ska nog supa mig full på rödvin, leta upp freddans telefonnummer och ringa och sjunga "den lille spögelse". En fin låt som jag och Bella skrev på fyllan en gång och utförde inför en förvånad publik vid malmö kanal. Det handlar om den lille spögelsen som promenerte hjem han hade spiset for mye slem. 

Så att ni vet.  
    *skrattar*

När allt känns irriterande är dina inlägg uppmuntrande. Du kan aldrig ha tråkigt
  • SimplyTheBest
    Mariohn skrev 2011-02-04 12:51:37 följande:
    JO jag kan ha jättejättetråkigt! Men inte när jag partajar. Då ska man ha skoj. Jag kommer att bli en sådandär tant som hänger på glorias när jag är 70. Då tror jag att jag är fast som en 65 åring och dansar porrigt samtidigt som jag försöker kleta av min blåa ögonskugga mot alla ynglingars skjortor. Deras flickvänner kan inte slå mig för jag är gammal. de vet det. Men inte jag. Några läppar har jag inte heller för de har skrynklats ihop så istället målar jag dit två streck i rött. Jag kan dricka hur många öl som helst utan att behöva gå och kisssa.  Inkontinensen har pågått i så många år att jag liksom vant mig vid det långsamma, konstanta porlandet. Ljuva ålderdom here I come!
    *ligger dubbel i skattattack*
  • SimplyTheBest

Känner mig bölig idag

• SimplyTheBest
    Jazza skrev 2011-02-04 12:54:58 följande:
    SimplyTheBest skrev 2011-02-04 12:53:09 följande:
    Känner mig bölig idag
    Hmmm... inkonsekvent, much?
    Ingen bra dag. *lätt gråtig*
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2011-02-04 13:03:29 följande:
    Finis! Jag kan muntra upp dig med att berätta att jag snubblade i hallen, framför spegeln. Ettbröst flög ut ut bh:n... det var ingen vacker syn.
    *skratt genom tårar*
  • SimplyTheBest

Nu är jag nästan klar med tvätt

• SimplyTheBest

Grattis Zchimla! Vi är samma årgång.

Svar på tråden The return of the Lolilla