• M C

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-22 14:12:44 följande:
    Att starta 34 trådar under 28 dagar liksom, känns inte helt friskt tycker jag
    Känns som att man har mycket gnäll att få ur sig.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-22 16:16:40 följande:
    Försökte läsa ikapp, men jag ger upp.... Hade hoppats på att få "prata" lite innan jag skulle hämta knodd från dagis. För övrigt är jag glad att det finns omtentor.....
    *kramar om*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-22 14:15:32 följande:
    Ok. Cambridge smakar bra det med. Klarar jag inte av Nutrilett så kan jag testa ditt förslag.
    Har testat Modifast en gång. Jag var hungrig jämt och gick inte ner såvärst.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-22 16:18:09 följande:
    vem är det? *nyfiken*
    *pekar på banners överst*
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-22 16:23:03 följande:
    Läste det men reflekterade inte över vad jag läste....Nu knoddis! Kommer tillbaka och gnäller lite sedan igen. Loggar nicket in kan vi gnälla tillsammans för mitt symfysben har gått av....
    Nej, jag såg det inte heller först.
    Trevligt. gjort. av. Fl.

Symfysben? Är bergis nåt i puppan, gnäll för fan.
    Nicket har lagt in en rökare med gnällfaktor åtta idag, själv bidrog jag med en irriterad 4a och stackars Panci har gjort storslam med självpåtaget plågsamt bantar-gnäll i trakten av en tia.

{#lang_emotions_sealed}
    (någon som noterar hur lite jag ger mig själv?)
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-22 16:29:09 följande:
    Jag vill inte gnälla, jag är glad! Men jag stöttar gärna er andra kärringjävlar flickor om ni behöver
    Nej, vem fan vill gnälla? Det är jobbigt att vara gnällig, man blir så trött av det. Det är jobbigt att lyssna på, men samtidigt så vill man ju vara ett stöd å så.

Men allra värst med gnäll är när man gnäller och ingen bryr sig öht. Oftast gnäller man av en anledning.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-22 16:42:25 följande:
     Och över din vikt, och över din diet och över att du inte får knulla tillräckligt och över att de andra mammorna har mascara....... Sluta ät nu, annars kommer du aldrig i klänningen du ska prova i morgon. Jag noterade att du lite "världsfrånvänt" ska prova en 36:a.........
    Elakapa!
    Bara för att du är lika stor som en ekorre!
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-22 16:34:46 följande:
    Jo, man tycker ju det själv iaf Jag gnäller om helt meningslösa saker, som vädret.
    För mig är vädret enda orsaken till att jag gnäller.

Räknas "spy galla" som gnäll? Som i att man konstaterar att en del är sånna jävla idioter att man hatar dem?
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-22 16:48:11 följande:
    Äsch, det är hon också.......annars hade det varit elakt.
    Hahhahahahah, okej.

Jag trodde hon hade meloner som dolly p, men jag kanske bara sett retucherade bilder?
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-22 16:52:35 följande:
    Jag gnäller aldrig!
    Fast det var mtp dig som jag specifikt frågade om spy galla.{#lang_emotions_cool}
    Jazza skrev 2010-03-22 16:52:38 följande:
    Tack, fina du, som står upp för mig när hon MOBBAR mig!
    Ja, jag tänkte att du kanske tappade målföret när hon gick till attack sådär hårt.
Svar på tråden The return of the Lolilla