The return of the Lolilla
Jag sa att jag glömde det IGÅR ocjh jag har inte knullat inatt, så.
Fan vad ni är besatta av blygdläppssnack
Mhahrhion, Vad skulle du göra om du hade en tonårsdotter med inre blygdläppar som var längre än de yttre?
Jag tycker bara din avsky mot längre blygdläppar verkar gå lite överstyr, hur kan de påverka dig hur andras fittor ser ut?
Jag har sagt det förut, mina sticker lite utanför de yttre, men det är fan inget fladdrigt eller äckligt nånstans, jag är tajt fin och fräsch, och nej jag är inte det minsta kränkt, men jag förstår bara inte vad din avsky mot andras fittor beror på.
Och det är då aldrig nån som sprungit skrikande iväg när de sett den, eller som varit äcklad eller rädd för den, eller som uppträtt på något vis negativt pga den.
Jag blir bara förvånad över hur du aldrig tröttnar på att gripa tag i första chans du får att håna en viss typ av fitta.
Alltså brudar, jag är inte arg på nåt sätt, jag sitter inte här och gråter och känner mig äcklig och ledsen, men jag har reagerat på detta flera gånger. Du, 2an är rätt hård du mer, men Maran uttrycker bara starkare hur jättevidrigt och äckligt detta är.
Sorry, men jag ville bara ta upp saken nu, det är inte för att tjafsa utan för att jag helt enkelt inte förstår.
Aaaahhh det blir alltid samma sak när man försöker ta upp en seriös fundering här nån gång
JAG ÄR INTE LEDSEN ELLER KRÄNKT!
Jag är inte känslig. Men jag bara UNDRAR vad detta beror på`? När man hört det hundrafemtioelva gånger så börjar man bara fundera på vad det är som är så himla farligt egentligen
No hard feelings?
OK det är tydligen helt omöjligt att försöka ta upp en diskussion här som är seriös. Jag ber om ursäkt för att jag ens försökte