• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Hercule
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-19 09:33:07 följande:
    Jag skrev "Hej ****"(****= hans namn)
    Han ville väl inte ge sig in i en miljonersmskonversation när du inte verkade vilja något speciellt, eller så är han som jag som inte ens har telefonen på någon dag ibland.
    Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • Användarnamn är för mesar
    lokisse skrev 2010-03-19 09:35:33 följande:
    jaha... ja han kanske inte riktigt förstod att du ville ha ett svar. killar behöver ofta en direkt fraga för att fatta att dom ska svara. typ hej hur är läget?
    Jaa alltså jag skojade bara med det där "hatar han mig?"

Men lite irriterad blir jag när folk (vem som helst) inte svarar på mina sms
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    M C skrev 2010-03-19 09:35:17 följande:
    Jag valde att bo här, vad är det för fel på det då? Fast om gubben får sin vilja igenom blir det sydamerika. Han lobbar för att vi ska få åka med hans jobb till argentina eller brasilien.
    Din man verkar vara smartare än dig.
    lokisse skrev 2010-03-19 09:35:33 följande:
    jaha...ja han kanske inte riktigt förstod att du ville ha ett svar. killar behöver ofta en direkt fraga för att fatta att dom ska svara.typ hej hur är läget?
    Det är så sant. Jag kan parata med karln utan att få minsta lilla stödsignal och knappt ögonkontakt sen kan han hävda att jag inte berättat något för han. Bäst är att baka in frågor eller avkräva en bekräftelse på att meddelande är  uppfattat.

Min teori är att alla män har mer eller mindre drag av autism så det gäller att vara specefik i kommunikationen med dom.
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-19 09:39:11 följande:
    Min teori är att alla män har mer eller mindre drag av autism så det gäller att vara specefik i kommunikationen med dom.
    Hahahhaha
  • lokisse
    Din man verkar vara smartare än dig. Det är så sant. Jag kan parata med karln utan att få minsta lilla stödsignal och knappt ögonkontakt sen kan han hävda att jag inte berättat något för han. Bäst är att baka in frågor eller avkräva en bekräftelse på att meddelande är  uppfattat.Min teori är att alla män har mer eller mindre drag av autism så det gäller att vara specefik i kommunikationen med dom.
    precis man kan prata och prata och prata och och sedan har man ingen aning om om manen hört nagot alls eller om han bara ignorerar allt rakt av.
    att friviligt ge ifran sig ett ljud som visar att man hör en tycks vara mycke svart.
    jag brukar peta pa honom och säga -nu ska du bruma lite medhallande.
    Difficile est saturam non scribere
  • M C
    Din man verkar vara smartare än dig. Det är så sant. Jag kan parata med karln utan att få minsta lilla stödsignal och knappt ögonkontakt sen kan han hävda att jag inte berättat något för han. Bäst är att baka in frågor eller avkräva en bekräftelse på att meddelande är  uppfattat.Min teori är att alla män har mer eller mindre drag av autism så det gäller att vara specefik i kommunikationen med dom.
    M C skrev 2010-03-19 09:35:17 följande:
    Jag valde att bo här, vad är det för fel på det då? Fast om gubben får sin vilja igenom blir det sydamerika. Han lobbar för att vi ska få åka med hans jobb till argentina eller brasilien.
    Men det är inte jag som är bromsklossen, det är hans jobb. Jag har okejat, hans skulla aldrig dra igång en sån kampanj utan att ha mig med i båten.
    Fan, jag skulle svimma av glädje om jag fick bo i nåt spansktalande land några år! (som inte är spanien då, är lite less på det)
    Ja, jag vet att brasilien är portugis, men hey, jag fattar tom italienska! SÅ olika är de inte.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Jolly Bob

Panamanamama.

Pffffffffffffffffffffft,
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-03-19 09:53:31 följande:
    Panamanamama.
    där luktar det banan
    Difficile est saturam non scribere
    Jolly Bob skrev 2010-03-19 09:53:31 följande:
    Panamanamama.
    Ska du dit, heting?
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    M C skrev 2010-03-19 09:49:56 följande:
    Men det är inte jag som är bromsklossen, det är hans jobb. Jag har okejat, hans skulla aldrig dra igång en sån kampanj utan att ha mig med i båten.Fan, jag skulle svimma av glädje om jag fick bo i nåt spansktalande land några år! (som inte är spanien då, är lite less på det)Ja, jag vet att brasilien är portugis, men hey, jag fattar tom italienska! SÅ olika är de inte.
    De snygga karlarna i de länderna är jävligt snygga. Alltså Inte alla men dom som är det.
Svar på tråden The return of the Lolilla