Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-14 08:21:04 följande:
Hej!
Vad tror ni om detta enligt mig så är det en fantastisk plan och till min stora lycka så svalde karln den och är nu helt på. Problem är att jag har lite av en förmåga att tänka som en karl och först nu har jag börjat tänka med känslovariabeln.
Bässe är nu 8månader och efter jul och sjukdomar så började han amma än mer och nu ammar han ganska mycket hela dagarna.
Jag känner att det är dax att lägga av snart men det är svårt du han är en bröstgalen viljestark manipulerande liten fis.
Det slog mig att fan va najs om jag bara kunde åka bort en vecka ligga packad på en strand i Turkiet medans Micke får ta skiten.
Tänkte lite på detta och kom fram till att det går om Micke åker och hälsar på sina föräldrar och jag är hemma själv med lillan. Dom bor 40mil bort på tryggt avstånd från mina gosaker.
Karln sög lite på iden(inte mina tuttar era perversa svin!!) och vi kom fram till att han kan ta semester så lillen och han åker om ca 5 veckor och blir borta Ons- söndagkväll!
Toppen fantastiskt och underbart. kände mig som ett geni med en plan. Så kom jag på det igår. Fan både jag och Elrik har ju känslor. Fan det kan ju bli svinjobbigt, vara borta från varandra så länge och han är ju i en känslig ålder.
Vet att han inte skulle gå sönder emotionellt om han var ensam med mig under den tiden men så har ju jag han älskade glädjekuddar.'
Vad tror ni?
du menar att du kommer sakna ihjäl dig!
med pappa och farmor och farfar som inte gör nagot annat än att se till att lillatutsnuttarn har kul kommer han inte hinna sakna dig.
det later som en super bra plan!
40 mil kan man aka tilbaka om det inte skulle funka.
kör stenhart. jag ska skriva upp receptet och använda mig av nagot liknande sen!