Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-03-25 21:22:48 följande:
    För mig är det antingen elleroch  nu har jag så pass mycket ändå att ta av . Jag klarar inte av att börja med att byta ut någon enstaka måltid då äter jag mer en annan eller uppfylls av meningslöshetskänslor. Hardcore eller inget. Jepp jag vet att jag är skitfånig.

har ju tramsat på med nutrilett förr om åren men det har aldrig kännts så här bra tror jag kan tacka mina piller för det. www.svensktkosttillskott.se/#!produkter/burn
    Kör GI. Denna veckan har jag dock slarvat ordentligt & ska ta tag i det igen på söndag. Måste vara strikt mot mig själv annars går det inte.
    Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-03-25 21:34:25 följande:
    Precis så är det för mig med jag måste vara strikt annars så fallerar det! Tror faktiskt att det optimala för mig sedan att leva efter är GI. God nyttig mat, sunt och enkelt.

Men som sagt gäller att inte fuska allt för mycket speciellt inte om man anser sig ha problem med vikten. Vad väger du och vad vill du väga? Blir det någon träning?
    Vet inte vad jag väger just nu då jag inte har någon våg, vet inte heller vad jag vill väga. Kommer se när det är stopp Träningen är det dåligt med....
  • SimplyTheBest
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-03-25 21:38:23 följande:
    Har ingen våg?!?FörvånadFörvånadFörvånad
    *skrattar* Naj, har inte det. Ska faktiskt försöka att inte noja över våg denna gången.
  • SimplyTheBest

Nu är det dax för lite avkoppling framför TV:n.

Ta hand om dig Nicket!

• SimplyTheBest

Har rivmärken på mina armar som är helt ofarklarliga.

• SimplyTheBest

Hej på er!

• SimplyTheBest

Jag är trött på FL.

• SimplyTheBest
    2timearound skrev 2011-03-30 11:30:38 följande:
    *muuuuuuuuuuuuuuu*
    SimplyTheBest skrev 2011-03-30 11:01:59 följande:
    Jag är trött på FL.
     Hur fan kan du vara trött på fl när vi knappt varit här på flera månader?! *asg*
    Det är väl lite pausen som gjort det. Känner inte alls samma för det längre & det hjälper inte att  sajten är så förbannat seg
  • SimplyTheBest

Japp, jag klagar på att sajten är seg då den varit det väldigt länge för mig.

Svar på tråden The return of the Lolilla