• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • SimplyTheBest
    Ord blind skrev 2010-03-19 23:04:17 följande:
    Nej, faktiskt en riktig nerv.... Nej nu ska jag ta mina hängpattar, kasta dom över axeln, kasta en slängkyss till alla i tråden och önska en riktigt god natt!!'Jag ska inkassera massagen min man lovade i utbyte mot sex...
    Nattinatti Ordisen
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-03-19 22:59:41 följande:
    You and me baby, you and me!
    Jupp. Vi är på samma linje
    Cogito, ergo sum
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-19 22:59:24 följande:
    Inget ont som inte har något gott med sig! ¨
    Nej, just det.
    Men å andra sidan, hade jag suttit bredvid nån trevlig lågmäld lugn tant så hade jag hasat mig därifrån. Lungt och fint.
    Orsak och verkan.

Hela tjottafräsen med just det här jobbet kan få mig att triggas på alla 8.
    Jag kan lungt konstatera att det är få som kan jobbet bättre än jag, om någon. Lika bra är det några men jag känner inte ens tio av över 300 som jag faktiskt jobbat med. Men iom att många är sådana fullblodsidioter så får jag mycket skit för saker de hittar på själva om jobbet. Jag vet att det är hittepå eftersom alla "stationer" har egna regler om allt. Har själv skalat bort mycket onödigt och där får jag jämt skit. Även av chefens chef, men han är lika jävla korkad han. Tröttsamt.

Men det är bra betalt och jag behöver faktiskt inte tänka öht. Jag får tom välja när och om jag ska jobba. Det är ett sjujävla extraknäck som jag haft i snart 22 år.

Det som triggar mig är alla idiotiska utspel fullblodsidioterna har för sig. För kanske 8 år sen ändrade de(som i lokala facket) reglerna för pensionering enkom för att göra sig av med två kanon-tanter. Jävla kärringar! Jag har sagt vad jag tycker om det, högt och ljudligt. Det passar inte alls att jag är så motvalls, men vad ska jag säga? Kan ju inte tiga när det ryker två bra snälla och trevliga och kvar är 5 satkärringar. (alla är gamla nog att vara min morsa)

Vissa är så jävla korkade att jag inte ens kan heja på dem. Hur illa är det då?{#lang_emotions_dreamer}
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-19 23:02:16 följande:
    Vad är det fär pk-svar? Säg nu!
    Mäh, vaddå? Ni ÄR ju underbara!

Det enda som är med nördar är att vi har konstig mattehumor och tycker det är kul att göra nördtester.
    Man kan inte umågs med nördar allena, det blir för skruvat då.
  • M C

Jag har tittat på nästan alla program av Så ska det låta, tom gjort egna varianter men HALLÅ!
    http://svtplay.se/t/102966/sa_ska_det_lata
    Det här är det bästa någonsin!
    Har gråtit två gånger, sjungit högt och ljudligt 10 gåner och ryst i princip varenda låt.

OMG MF SHITT AND ASS!
    Hur jäval bra får det vara!

• Hercule

Godmorgon! {#lang_emotions_sunny}

Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • Användarnamn är för mesar
    M C skrev 2010-03-20 00:21:26 följande:
    Jag har tittat på nästan alla program av Så ska det låta, tom gjort egna varianter men HALLÅ! svtplay.se/t/102966/sa_ska_det_lata Det här är det bästa någonsin! Har gråtit två gånger, sjungit högt och ljudligt 10 gåner och ryst i princip varenda låt. OMG MF SHITT AND ASS! Hur jäval bra får det vara!
    Bara för att du vill besudla de där unga vackra oskuldsfulla pojkarna!
  • Användarnamn är för mesar
    Hercule skrev 2010-03-20 07:38:12 följande:
    Godmorgon!
    Godmorgon morgonpigge kamrat!
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-19 23:14:06 följande:
    bla bla massa text....

Vissa är så jävla korkade att jag inte ens kan heja på dem. Hur illa är det då?
    Skönt att få det ur sig? Det är illa. Jag har också haft ett par kollegor som jag inte ens hälsar på.... Det är inget roligt alls faktiskt. Fast jag tycker nog det är värre att känna sig tvungen att hälsa på folk jag inte vill se på över huvud taget. Jag får ont i magen då.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

God morgon!

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
Svar på tråden The return of the Lolilla