Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-04-10 20:18:24 följande:
    Nu ska jag ägna mig åt familjen, det finns en liten risk att det blir mer knulla sen i kväll. Kram!
    Ha det så trevligt!

Jag ska smeta på mig lite smink. Vad jobbigt det känns.
  • psychocandy

Kvällens nöjen blev just inställda.

• psychocandy
    lokisse skrev 2010-04-10 20:31:30 följande:
    har det med din nya bild att gjöra eller din ovilja att smeta pa lite smink? eller är bilden helt enkelt orginalet utan smink?
    Inget av det. Bara det att det finns en person i hela världen som jag låter behandla mig respektlöst och det här var precis ett sånt tillfälle...

Men ja, det är en så kallad "före"-bild. {#lang_emotions_cool}
  • psychocandy
    lokisse skrev 2010-04-10 20:42:13 följande:
    ska jag bita perssonen? du är helt klart en förebild!
    Sötpaj! Nej, jag måste nog bita ifrån själv den här gången. {#lang_emotions_undecided}
  • psychocandy
    Ökänd skrev 2010-04-10 20:42:23 följande:
    Mina med. Och det kvällens nöjen skulle ha bestått av var att köpa godis när jag gick ner i tvättstugan. MEN! När jag försökte sluta andas och få på mig mina jeans sköts knappen loss som en projektil. *deprimerad* 
    Oh nej! Men det är säkert fel på jeansen. De har krympt fyra storlekar minst på grund av eh, kemikalier.
  • psychocandy
    Ökänd skrev 2010-04-10 20:58:31 följande:
    Gå på muggen? Jag har i princip förlorat varenda muskel jag haft under en 6 månaders period, vilket har gjort att förbränningen avstannat totalt. Men nu djävlar. *letar PT* Om någon kan rekommendera någon bra i stockholmstrakten så är jag intresserad. Han ska va snygg, proffsig och billig.
    Jag känner tyvärr bara en polska som är billig och villig. Det funkar nog inte.
  • psychocandy

Nu är jag osams med honom också. Den här helgen suger mögelballe.

• psychocandy
    Bam skrev 2010-04-10 21:18:01 följande:
    Berätta?
    Min bästa killkompis, allt är alltid jättebra och mysigt och "I love you - I love you too!" tills någon random tjej han vill ligga med dyker upp i bilden och då ska jag finna mig i att bli andraprioriterad eller inställd i sista sekunden. {#lang_emotions_yell} Men nu blev jag arg och sa ifrån. Så nu är vi väl typ osams eller nåt.

Blähhh. Vad ska man göra nu en hel kväll?
  • psychocandy
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-10 21:24:00 följande:porrsurfa dricka öl vid datorn och gnugga bäver?
    Bam skrev 2010-04-10 21:23:57 följande:
    Det är inte okej! Bra att du sa ifrån. Nu ligger det på honom att be om ursäkt. Vänner jiddrar man inte med hursomhelst! Ja, vad ska du göra? Hänga med oss andra rejekts kanske.
    Jag har vodka och Krusbrus. Och jag tänker INTE onanera. Men hänga vid datorn kan jag göra. {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden The return of the Lolilla