Inlägg från: Jolly Bob |Visa alla inlägg
  • Jolly Bob

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-15 22:07:06 följande:
    Pratade vi inte om det där idag? Din jävla bajs-tourettes. Du SA tom BAJS till mig i telefon. Det är för fan oacceptabelt. 
    Då ska jag säga avföring nästa gång då.
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!
  • Jolly Bob

Ständiga sms:

Till: Mig (Angelica)
    Sms: Shit du skulle sett igår kväll, Angelica tog den i 2an sög o gjorde allt man kunde tänka sig fyfan vilken tjej alltså.
    Svar: Vet inte riktigt vem det här smset var menat till. Hursom så var det ju faktiskt du som kom innan jag hann knäppa upp brallorna på dig? Du är rolig du. Men eftersom du tänkt o skicka din lilla lögn till dina vänner så skickar jag sanningen till dom istället! Hoppas det var värt det ;)

Förklaring: Ja, en kille jag låg med kvällen innan skickade detta som egentligen var menat till hans kompis. Det roliga var att allt var lögner
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Till: Pappa
    Sms: Ikväll vill jag förverkliga din fantasi. Kom in i mitt sovrum på en gång, klä av dig och sätt dig på stolen. Därefter kommer jag smyga upp bakom dig, binda fast dig och onanera framför dig. Sedan vill jag att du tar din hårda kuk i handen och runkar ur all sperma i mitt ansikte. Jag saknar dig och jag lovar att det här aldrig kommer ut /Kåt och våt
    Svar: Ni får ha så kul Nina! Jobbar över ikväll /Pappa

Förklaring: Det här skulle till mitt ex som jag hade väldigt bra sex med men han hade träffat en ny och jag lovade därför hålla tyst. Vi kunde inte sluta träffas helt enkelt. Fast min familj visste inte om att det var slut mellan oss. Vi blev ihop sen igen och pappa som tur nog har humor tog det som tur var inte på allvar och förstod att det var felskickat. Pinsam som han är frågade han exet om han haft en trevlig kväll dagen efter.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Till: Mamma
    Sms: Haha.... ja han var skit bra. Stor kuk me och de är ju huvudsaken.
    Tror jag leder nu. 9-6 till mig baby ;)
    Svar: Oj gumman då. Du ligger i som bara den, tur att du har p-piller då. Är inte redo för att bli mormor än. Vinn den här tävlingen nu kram kram mamma

Förklaring: Skulle till bästa vän men råkade skicka till mamma ;) kan inget annat än att älska henne

Till: Mamma
    Sms: Fan nu är jag också magsjuk. Jag bajsade så att stänkte på baksidan pungen :) Hur mår du då?
    Svar: Du får ta och duscha. Rena handdukar ligger vikta i tvättrummet. Jag kommer hem vid fyra. Ring om det är något. Kram /Mamma

Förklaring: Ville överdriva min magsjuka lite till min kompis som var magsjuk dagen innan. Menjag skickade till mamma som förmodligen bara översynade smset och inte läste ordentligt.

Till: Ny tjej
    Sms: Vänta. Kommer om 3 minuter. Sitter och skiter.
    Svar: Tack för ett sånt sött oc fint sms ;)

Förklaring: Skickade åt helvete fel. Smset skulle till en polare som skulle hämta upp mig för vi skulle åka och spela tennis.

Så.

• Jolly Bob
    Mariohn skrev 2010-09-16 15:13:23 följande:
    Vet ni vad som gör mig förbannad? 
    Att du får för lite kuk?
  • Jolly Bob
    2timearound skrev 2010-09-16 15:20:38 följande:
    Nej. Att kuken hon får är FUL.
    Ful kuk alltså? Klart hon blir fly förbannad. Krympkräm.
  • Jolly Bob
    2timearound skrev 2010-09-16 15:22:42 följande:
    Jag tror hon har överdoserat.
    Troligtvis.

Vem vill resa till Iran med mig?
  • Jolly Bob
    Mariohn skrev 2010-09-16 15:22:58 följande:
    Nu blev M ledsen. 
    M...smakar han mint?
  • Jolly Bob
    Mariohn skrev 2010-09-16 15:28:37 följande:
    Har du fräsch penis? 
    Ganska unken. Smakar inte själv på den så ofta....numera.
  • Jolly Bob
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-16 15:31:03 följande:
    Hej hej!
    Nån som varit i västra afrika?

www.aftonbladet.se/kropphalsa/medicin/article...
    Vi har sett detta redan.

Trodde att du mer botanerade bland maskarna i tarmen.
  • Jolly Bob
    2timearound skrev 2010-09-16 15:32:01 följande:
    Inte lika vig längre, old man?
    Naj...tyvärr.
Svar på tråden The return of the Lolilla