• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-03-21 15:11:46 följande:
    Hörde jag shopping?
    Vanlig handling, alltså mat. Hur kul är sådan form av handling?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-03-21 15:39:22 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-74/m51347224-6.htmlInlägg 53.Somliga förnekar sig aldrig.
    En tråd som säkerligen kommer väcka många tankar. Jag brukar inte ge mig in i trådar som behandlar somliga ämnen. Abort är just ett av de ämnena. Min åsikt är den att fri abort ska finnas, av olika anledningar. Orkar inte delta i de trådar som rör ex just arborter då jag vet att jag då inte hade kunnat hålla mig från personangrepp.
    Eloge till dig som pallar med att engagera dig i trådar som berör känsliga ämnen

Nu ska jag spela Sims3! Later!
    Cogito, ergo sum
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-21 16:10:32 följande:
    En tråd som säkerligen kommer väcka många tankar. Jag brukar inte ge mig in i trådar som behandlar somliga ämnen. Abort är just ett av de ämnena. Min åsikt är den att fri abort ska finnas, av olika anledningar. Orkar inte delta i de trådar som rör ex just arborter då jag vet att jag då inte hade kunnat hålla mig från personangrepp. Eloge till dig som pallar med att engagera dig i trådar som berör känsliga ämnen Nu ska jag spela Sims3! Later!
    Mja, jag brukar inte heller ge mig in i känsliga ämnen men det här handlar om varför lagar ser ut som de gör.
    Anledningen till att jag skrev dit abort är för att just abortärmord-mupparna har så jäkla dålig koll på sånt.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-21 15:56:22 följande:
    Vanlig handling, alltså mat. Hur kul är sådan form av handling?
    Bättre än att inte kunna handla nåt.
    Jag är optimist, allt shoppande är kul.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-21 15:39:22 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-74/m51347224-6.htmlInlägg 53.Somliga förnekar sig aldrig.
    Har stött på den där människan i någon annan tråd, kommer inte ihåg vad den handlade om, men personangrepp var det då också. URK!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-03-21 15:08:04 följande:
    Sexchatt det här? *drar genast av mig trosorna* Oj jag glömde! Har ju precis knullat............
    Nähää? Du har vikt tvätt, försök inte!
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Hercule skrev 2010-03-20 22:23:28 följande:
    Ont i huvudet och kan inte hitta mina huvudvärkstabletter
    Igen, pussgurka? Mycket av den varan nu... kom, skall jag ge dig skalpmassage med min sköna spindel!
  • Jazza

Jaha.... Vad GÖR alla?
    Fan, najs helg vi har haft.... nykokta räkor och kräftor hela helgen, skumpa, vin och tjöt riktigt skönt var det!

Har duschat med E nu och Mfern har matat S, som snart får gå och lägga sig... När E har lagt sig blir det fortsättningen på The Orphan. hoooohoooo

• Jolly Bob

Vad hände med sexchatten?

Pffffffffffffffffffffft,
Svar på tråden The return of the Lolilla